Gå til innhold

Brystvortene og melk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min hadde sex igår det var ikke noe ubehag ellernoe som helst når det gjalt underlivet mitt, men så liker han å gi meg ekstra kos etterpå.. så han sugde på brystene mine, plutselig stoppet han og så skikkelig forundret på brystene mine og fortsatte sutte så stoppet han igjen klemte på brystet mitt og da kom det hvis væske ut.. han fortsatte og sa "ånei... du har fått melken din, jeg har drikket melken din" så så han skikkelig oppgitt ut. men det som er at det var bare litt små ubehagelig når han startet sutte på meg når melken kom ( jeg er 8 månder på vei) men betyr det da at det blir lettere for meg å amme når babyen kommer? eller vil de bli like såre som mange andre syter over ?

Anonymous poster hash: 737f3...888
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du har melk nå betyr nok ikke at du vil ha lettere for å amme. Såre bryster kommer ikke av at man ikke har melk, men stort sett av at babyen har feil sugetak.

Jeg har ikke hatt en dråpe melk i mine svangerskap, men har ikke hatt noe problem med amming av den grunn. Såre brystvorter har jeg aldri hatt.

Anonymous poster hash: 4c7a7...c32
Skrevet

At du har melk nå betyr nok ikke at du vil ha lettere for å amme. Såre bryster kommer ikke av at man ikke har melk, men stort sett av at babyen har feil sugetak.

Jeg har ikke hatt en dråpe melk i mine svangerskap, men har ikke hatt noe problem med amming av den grunn. Såre brystvorter har jeg aldri hatt.

med spørsmålet mitt mente jeg at siden kjæresten min har sugd på brystet mitt og fikk melk ut og det bare var små ubehagelig om det da ikke er så ubehagelig når babyen kommer når babyen skal drikke melken sin 

Skrevet

med spørsmålet mitt mente jeg at siden kjæresten min har sugd på brystet mitt og fikk melk ut og det bare var små ubehagelig om det da ikke er så ubehagelig når babyen kommer når babyen skal drikke melken sin 

Umulig å si. Sårheten kommer gjerne av dårlig sugetak, gjentatte ganger, dag etter dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...