Gå til innhold

Hva skal dere kjøpe til jul til pappaene da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle jeg kjøper gaver til synes jeg at min far og min kjære er de vanskeligste å kjøpe til. Vil ha noe litt mer personlig enn sokker, boksere, hansker slips og skjerf liksom... Tips noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om mannen skal få langrennspakke av meg i år :) 

Ellers blir det ofte klær hvis han ikke kommer med noen konkrete ønsker. Pleier å kjøpe noe fra Moods og Norway. 

Skrevet

Ja han trenger jo alltid klær..han er ikke såflink til å prioritere å kjøpe det tilseg selv. Allikevel føler jeg alltid at jeg bommer litt på hva han liker når jeg kjøper. Tror han har 100 rutete skjorter,50 av de har han fått av meg he he :fnise: Ski har han- men han trenger faktisk langrennsbukse/jakke. Takk for tips :laugh:

Skrevet

Ingenting. Kjøper ikke til hverandre.

Anonymous poster hash: 8f632...750
Skrevet

Han ordner det selv i år, kjedelig nok...

Min far finnes ikke lenger, men jeg kjøper kanskje en bok eller noe til min stefar. 

Svigerfar får en kaffekvern og god kaffe.

Anonymous poster hash: 0fcc2...021
Skrevet

Krystall karaffel fra Ralph Lauren :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

vet ikke, vet ikke og vet ikke (far, stefar og samboeren) jupps.... Alltid like lett med de som ikke ønsker seg noe :PSvigerfar og svigermor får gave sammen, og den er allerede i boks ;) De ønsker seg nye kjøkkenglass :P

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ja jeg ender og ofte med å kjøper ting til huset el.lignende til min far og konen sammen. Men da er det liksom hun som har ønsket seg det, min far er ikke så interessert i slike ting. Og ønsker seg såklart ingenting nei.  Men det er jo tanken som teller :P

Skrevet

Samboer får tur til Verona, med verdens beste reisefølge som bonus - moi! :)

Anonymous poster hash: 19bc6...ef3

Skrevet

I år blir det iskrem-maskin og Big bang theory på dvf ;-) da har han noe å kose seg med når jeg er på jobb på kveldene;-)

Anonymous poster hash: 491de...53c

Skrevet

Av alle jeg kjøper gaver til synes jeg at min far og min kjære er de vanskeligste å kjøpe til. Vil ha noe litt mer personlig enn sokker, boksere, hansker slips og skjerf liksom... Tips noen?

Opplevelser?

Helgetur til København, kino/teater/show, gavekort på middag, vinsmaking, dansekurs, helg på hotell.

Anonymous poster hash: 19bc6...ef3

Skrevet

Pappa har heldigvis fått interessen for noen bøker, så han har blitt litt enklere med årene. Ønsker han se ikke noe, får han ofte ting som jeg vet vi trenger på hytta (der har jeg nesten oversikten, mens hjemme hos de sner jeg ikke) eller så blir det forskjellig rar øl og mye peanøtter. Det treffer alltid blink, men kjedelig hver bursdag og jul.

Mannen får ofte verktøy som jeg ønsker meg, og det treffer vist virkelig blink. Jeg har klart å få han handy, noe han ikke var når vi møttes. I år har han faktisk satt opp noe verktøy på ønskelista si. Ski har han vist også. Treningstøy, men jeg vet at om han titter litt lengre inn i skapet så har han mye. Vet igrunn at han ikke har kontroll på hva hanhar eller ei...

Anonymous poster hash: 6832f...835

Skrevet

Takk for masse gode tips :-) Opplevelser er lurt, det har jeg kjøpt før med stort hell. Problemet er at budsjettet er trangt i år.. har kjøpt både hus og bil de siste to årene. Men kino har vi nok råd til  :-) Har alltid hatt lyst til å ta han med på dansekurs!! Hva koster det ca da?

Skrevet

I år blir det kupevarmer med timer, da han begynner tiiiidlig på jobb om morgenene og alltid må ut og skrape bil klokken 05.00 om det er frost. Må være deilig å da heller kunne sette seg i en varm bil tenker jeg. :)

Og en kjeledress til arbeid i kjelleren/hagen og slikt- her må han alltid bruke dongeribuksene han bruker på byen liksom. Så på tide og gå til innkjøp av arbeidsklær.

Oooog... en hodelykt. Han og barnet vårt får hver sin i samme pakke så kan de gå på oppdagelsesferd ute i mørket sammen. <3

Anonymous poster hash: ef624...4c9
Skrevet

Blir nok Apple tv til mannen fra barna. Er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe!
Pappa (min far) får truger :)

Anonymous poster hash: 96727...24c
Skrevet

pappa får en bok, fortsettelse på en jeg ga han i fjor som han likte veldig godt (krim).

Samboeren min får det nye Zelda-spillet som han ønsker seg. Hadde noen gavekort-poeng hos CDON så ble billig. mulig jeg derfor tar med noe mer, som ny lue (som han trenger) eller en film

Anonymous poster hash: 77834...d75
Skrevet

Har kjøpt (samboer) ullundertøy, votter og appleTV

Anonymous poster hash: c735f...7c6

Skrevet

Mannen min får langrennspakke og skibukse

.Pappa får en bok og svigerfar en genser; )

Skrevet

Kjøpte appletv i bursdagsgave tiø min mann, og den var en STOR skuffelse for oss alle...må jo betale en del for selve dingsen, også må man jo betale for å se noe som helst på den! Aldri sett så dyr filmleie som der før heller...

Skrevet

Jeg skal kjøpe Playstation 4.. Og Playstation 4 ;)

Anonymous poster hash: 5cd7b...0b2

Skrevet

Skulle ikke kjøpe noe, men kom over Kusmi te hos bokklubben. Han har lett litt etter det, helt siden han smakte det på bryllupsreise i sommer. Så da får han Kusmi te i julegave da. Ikke så dyrt, men en gave med kjærlighet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...