Gå til innhold

Hvor ofte støvsuger du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en leilighet med mannen min, ingen barn, kun en hund. Jeg støvsuger hver dag. Er det unormalt ofte? Jeg føler at jeg må det, vi har mørk parkett, alt synes, og svarte gulvfliser på badet.

Anonymous poster hash: abe71...cc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag eller annen hver dag hvis jeg ikke har hatt tid denne dagen.

Skrevet

Har småbarn og katt. Støvsuger stort sett hver dag

Anonymous poster hash: a49ce...b69
Skrevet

2-3 ganger i uka.

Skrevet

Jeg støvsuger aldri. Mannen min derimot støvsuger minst annenhver dag, dog ikke hele huset på en gang.

Skrevet

Noen ganger hver dag, men aldri sjeldnere enn hver tredje dag. Har hund og baby. 

Anonymous poster hash: b619e...22f
Skrevet

Hver dag, noen ganger to ganger daglig.

Baby i krabbestadiet og langhåret hund.

Jif tørrmopp er også blitt en av mine beste venner.

Anonymous poster hash: be1ef...e26

Skrevet

Stort sett hver dag. Har fire unger da ;-)

Skrevet

Vasker gulv eller støvsuger annenhver dag. Har tre barn.

Skrevet

Hver dag, noen ganger både en rask runde både morgen og kveld.

Skrevet

Herremin, bruker dere sko inne eller? Støvsuger en gang i uka jeg og da syns det ikke at det er støvete en gang, men unntak av litt sand osv i gangen..

Anonymous poster hash: 2c4af...05c

Skrevet

Støvsuger minst en gang hver dag, den store bakdelen med hund. 

Skrevet

Støvsuger stort sett hver dag, og ihvertfall nå når vi har småbarn som er mye på gulvet.

Om man påstår at det ikke blir rusk og støv om man kun støvsuger en gang i uken tror jeg man bør ta en tur til optikeren :P med vedfyring/varmepumpe blir det utrolig mye støv bare på et par dager.

Skrevet

Ca hver dag. Bruker ikke sko inne, men fyrer med ved, lager mat og har små unger som nok lager litt rot. Det kommer alltids litt sand og løv inn i gangen, og jeg haaaater å få smårusk under sokkene....

Og så liker jeg ikke rusk da....

Skrevet

Støvsuger stort sett hver dag, og ihvertfall nå når vi har småbarn som er mye på gulvet.

Om man påstår at det ikke blir rusk og støv om man kun støvsuger en gang i uken tror jeg man bør ta en tur til optikeren :P med vedfyring/varmepumpe blir det utrolig mye støv bare på et par dager.

Det blir ikke rusk og støv hos meg! Litt i gangen og noen smuler på kjøkkenet men har absolutt ikke behov for å støvsuge mer enn en gang i uka. Nå har jeg ingen dyr eller barn da og bor alene så er kanskje derfor

Skrevet

Annenhver dag ca. Har katt og det blir fort hår overalt:(((

Anonymous poster hash: a2960...e5e
Skrevet

Det blir ikke rusk og støv hos meg! Litt i gangen og noen smuler på kjøkkenet men har absolutt ikke behov for å støvsuge mer enn en gang i uka. Nå har jeg ingen dyr eller barn da og bor alene så er kanskje derfor

Kan nok utgjøre en vesentlig forskjell det der ;)

Skrevet

3 barn, 20 nabobarn og 3 katter. Minst én gang om dagen!

Anonymous poster hash: 5dee7...16f

Skrevet

Annenhver uke.

Tørrmopper hver dag (har ikke tepper)

4 barn og ingen dyr.

Anonymous poster hash: f8ea1...349
Skrevet

Ca en gang per uke. Noen ganger sjeldnere. Vi er to voksne og et barn, er ganske lite hjemme, så gidder ikke bruke tid på å støvsuge stup i ett.

Vi har det ikke støvfritt og prikkfritt, men vi har det veldig koselig og masse gøy:)

Anonymous poster hash: c8b23...0c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...