Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Akkurat nå har jeg ca 6500 minus på mastercardet mitt. Mye regninger om dagen og sliter litt med å få til en slant på mastercardet også, så jeg sendte dem en Mail og spurte om det var mulig å sette dette på "vent" frem til 31 januar for da får jeg feriepenger og vil betale hele beløpet. Men nei dette gikk altså ikke.. Ikke at jeg kan kreve noe, men trodde at banken ville hjelpe kundene sine så lenge de får pengene sine? Syns det var litt dårlig.. Litt krast svar fikk jeg og:/ Anonymous poster hash: 28213...c72
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Haha.., den var festlig gitt! Er du dum??? Anonymous poster hash: a09ce...8d4
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Hæ? Hva er det for er svar? Er jo helt normalt og feks kontakte kreditorer og gjøre en avtale slik at de får pengene og at kunden får endene til å møtes? Hi Anonymous poster hash: 28213...c72
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Banken blåser da en lang marsj i om du ikke kan betale nå. Rentene løper de, og banken tjener penger Anonymous poster hash: 29c29...81c
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 men minstebeløpet greier du vel? Der er jo vanligvis ikke stort.
Gjest ________ Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Rart de svarte deg slik, ofte når jeg rar en ekstra tlf/Mail for å utsette en betaling er ikke dette noe problem. MEN MasterCard et MasterCard og om du ikke rekker å betale det innen 1 mnd etter bruk begynner rentene og påløpe.. Dessverre Mange MasterCard har også en minstesum man lå betale hver mnd, hopper man over den blir det lett inkasso og det er dyrt!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Mente du at du ikke ville betale minstebeløp eller at det ikke skulle løpe renter? Begge deler er jo merkelig å spørre om?! Hva er minstebeløp i banken din? Anonymous poster hash: 87192...9ed
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Rart av banken fordi de ikke vil låne ut pengene gratis? Du kan be om betalingsfri måned, men rentene slipper du ikke unna. Anonymous poster hash: c6160...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå