Gå til innhold

Er mye snakk om alkovett nå som det nærmer seg jul; hvor mye tolererer dere fra familie/venner foran barna deres i jula?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kun til maten eller er det ok å sitte med cognacen/vinen utover kvelden/ til pakkene osv? Synes dere det er greit at besteforeldre er påvirket foran barnebarna? Lurer ikke på om dere nekter noen, men hvor mye er greit for dere ifh til barna?Anonymous poster hash: 8b2b8...0e5

Jeg kommer ikke til å legge føringer på voksne menneskers alkoholinntak så lenge de ikke er full/dritings. Det er uansett ikke en aktuell problematikk hos oss. Tenker at så lenge jeg og pappaen ikke drikker eller drikker veldig lite, så har barnet mitt den tryggheten hun trenger. Hadde vært noe an et om ikke vi hadde vært til stede.

 

Anonymous poster hash: e52e2...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg personlig drikker ikke i jula, men jeg godtar om andre vil ta seg noen øl eller en drink til middagen sålenge de ikke blir synlig beruset. :) På nyttårsaften tar jeg gjerne et par glass champagne eller hvitvin når rakettene fyres opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beruset er ikke greit. Selv holder det med ett glass vin til maten og en baylays til kaffen. Hva besteforeldre/tanter/onkler gjør får være opp til dem, så lenge det ikke går over styr. Men er ganske nøkternt til alle slike tilstelninger uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...