Gå til innhold

Har han rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg høre at mine barn ( to jenter på 10 og 8år) + noen flere,har dårlig oppdragelse og er noen drittunger.

(Dette forde at de har ringt på og stikke av på hos denne mannen)

Nei de har ikke lært dette hjemme og vi har selvfølgelig sakt at dette er ikke greit.og skjønner jo at han blir dritt lei,

Jeg snakka lenge til jentene mine at slik gjør vi ikke men de er ikke drittunger og dårlig oppdratt?

Anonymous poster hash: c4564...6ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke dårlig oppdratt, men det er drittunger som ringer på og stikker av

Anonymous poster hash: c3aad...a69
Skrevet

Jeg vil ikke kalle dem dårlig oppdratt, men drittunger kan jeg være enig i.

Anonymous poster hash: a8987...4b9

Skrevet

Har vi ikke alle gjorde dette en eller flere ganger, det er ikke unormalt?

Skrevet

Dessverre er foreldre de siste som innser at barna ikke oppfører seg som de skal og enda mer trist er det at barna taper mest på det.

Når det gjelder dine barn. Har du sagt det IKKE er lov og de fortsetter vil jeg si de er drittunger ja.

Men unger må få ha de litt gøy å drive med litt hyss. Personlig flirer jeg når naboungene ringer på og stikker av. Litt får man tåle.

Anonymous poster hash: b8e81...aea

Skrevet

Da har jeg og vennene mine vært drittunger. I tillegg så brukte vi "gniks"/isopor på vinduene til naboen og vi gikk på slang...😳 Så som du skjønner var vi dei værstingene...😜

Skrevet

Har ikke sakt at jentene mine er perfekt ,men synes dette gikk litt langt iforhold til at han sa dette, mine barn har fått kjeft om dette nå,han ville politi anmelde de neste gang sa han,men bor man i et boligfelt må man regne med litt tenker jeg.

Unger tester jo grenser og prøver ut de er jo ikke updragene og drittunger forde.

Da er vel jeg det også da siden jeg gjorde det når jeg var liten.

Men mener vel at det har blitt folk av meg forde ;)

Skrevet

ALLE gjorde dette da jeg var barn, så da var det ingen som hadde oppdragelse. :P

Selvfølgelig er det på sin plass å snakke med dem om det (som du jo har gjort), men barn er barn. Litt rampestreker hører med.

Anonymous poster hash: e75ab...ffc
Skrevet

De var drittunger i dag om de ringte på og stakk av. Om de ikke gir seg etter å ha fått kjeft i dag er de dårlig oppdratt.

Anonymous poster hash: d216d...f0c

Skrevet (endret)

Sånt er det de fleste som gjør. Problemet er at nabolagets "grinebiter/ hurpe" blir et yndet offer ( med skrekkblandet fryd for barna) for diverse slang/ terror/ generelle uskyldige og ikke så uskyldige rampestreker. Mulig denne mannen er en sånn en. Det går ofte i arv i nabolaget og kan pågå i årevis, fra eldre barn til yngre barn.

Endret av Ugl@ er tilbake...
Skrevet

Det er bare harmløse rampestreker. Unger kan finne på MYE verre ting enn det :P (av egen erfaring)

Skrevet

Politiet kommer nok til og flire godt om han prøver og anmelde to barn for "ring på spring"...

Skrevet

Unger skal gjøre rampestreker! Har ikke barn gjort det fra tidenes morgen!?

Vi ringte på og stakk. I blokken, der alle dørene gikk innovet, knøt vi tau mellom dørene, ringte på og stakk av. Da de åpnet fikk di ikke opp dørene, det vart artigdt hvis flere åpnet samtidig! Kniiis!

Kinaputter i postkassene gjorde vi også, men det var litt på grensen.

Rampestreker er bra, hærverk er drittunger!!

Anonymous poster hash: 39ec2...c01

Skrevet

Vi ringte på og stakk. I blokken, der alle dørene gikk innovet, knøt vi tau mellom dørene, ringte på og stakk av. Da de åpnet fikk di ikke opp dørene, det vart artigdt hvis flere åpnet samtidig! Kniiis!

Oioi! Masse skriveleif. Svartens telefon!

Skrevet

Oioi! Masse skriveleif. Svartens telefon!

Jeg er faktisk ganske enig med deg, tross skrivefeilene;)

Man bør tåle litt fra barn i et nabolag. Her hos oss har det vært "ring på spring" flere ganger (ikke plagsomt mange ganger, da), og jeg vet hvem som har gjort det. De er kjekke, greie, pliktoppfyllende jenter og gjør det ikke hos gamle folk. Rampestreker forventes av meg i alle fall. Hadde ikke likt sprengt postkasse og slikt, men mener bestemt at epleslang og ring på spring ikke er grunn nok for å stemple noen som drittunger (eller å kalle det dårlig oppdragelse)

Tipper surpompen i HIs nabolag har både det ene og andre på samvittigheten fra egne guttedager:)

Anonymous poster hash: ca80e...fb7

Gjest blåklokkevalsen
Skrevet

Da har jeg og vennene mine vært drittunger. I tillegg så brukte vi "gniks"/isopor på vinduene til naboen og vi gikk på slang... Så som du skjønner var vi dei værstingene...

Samme her :-)

Skrevet

Jeg syns det virker som flere her inne har vært drittunger.

Greit nok at de ringer på og springer en gang, men fortsetter de eller gjør ting som flere her har skrevet om er de både drittunger og dårlig oppdratt.

Slike unger som får nye drittunger.

Anonymous poster hash: b4dd5...077
Skrevet

Minnes å ha gjort mye verre hyss enn det. Haha.

Anonymous poster hash: 1b23a...f96

Skrevet

Nei, vet du hva... Haha... 

Gjorde det selv når jeg var litta :) Ikke dårlig oppdratt eller drittunger. Snilt er det ikke, og man gjør ikke det, men igjen de er barn og fleste av oss har nok gjort akkurat det samme ;) 

Skrevet

Det hører til barndommen!
Så mye moro vi hadde det når vi ringte på og stakk av :)
Ikke lenge siden jeg og venninnene mine måtte prøve det igjen. 5 damer på nesten 40, kledd i svart og ringte på å stakk av. Var drit spennende når en kom ut og vi satt og gjemte oss bak et gjerde :)

Anonymous poster hash: 9ec1e...29c
Skrevet

Da har jeg og vennene mine vært drittunger. I tillegg så brukte vi "gniks"/isopor på vinduene til naboen og vi gikk på slang... Så som du skjønner var vi dei værstingene...

Samme her :-)

Vi må ha vært i samme vennegjeng, eller er det flere av oss her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...