Gå til innhold

Nærmer jeg meg virkelig en eggløsning?? :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oo, da har den sikkert vært da :D

Her var min i dag. Begynner å lure på om el kanskje ikke har vært som jeg trodde, siden den ble litt sterk i dag. Får ta en i morgen og :)

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7787-eggløsningstest/

Endret av Fillibobba

Hihi :D Trodde aldri jeg skulle få positiv test ;)

Synes din idag så ganske så lik ut i fargen som kontrollstreken. Det at den er litt tynnere gjør at den kanskje ser litt svakere ut enn hva som er tilfellet :P ? Du får hive deg rundt du og :D

Annonse

Det skal jeg love deg :) mannen er syk! Men får bare si til han at han må.. Prestasjonsangst eller ei :P

Stikker iallefall i venstre side! Så håper det skjer noe nå!! :D

Hvilken syklus dag er du på? :)

Dag 21, puh.. Før dette har jeg hatt 3 sykluser siden p pille slutt. På 28,32,32. Så om jeg skal ha 32 d denne måneden, er IKM 03. Desember, med andre ord om 13 dager med i dag.. Men vi får nå se, kanskje blir det senere.. :P Du da?

Jeg er på dag 18.. Og siden jeg ikke vet hvor lang syklus jeg har vet jeg ikke når jeg kan forvente ikm..

Men om el er i desse dager.. 5-7 des :)

Jeg har jo pergo mnd.. Så skal sta å ta tester for å se om el har vært.. Er under grundige utredning.. Er pco'er.. Og har prøvd i 3 år.. Heldigvis er jeg fortsatt ung og har mye tid i forhold til mange av venninnene mine :)

Men hadde vært veldig deilig om det klaffet nå før jul ;)

Ja, men heldigvis har jeg en flink gyn.. Og jeg vet jeg kommer til å få barn en dag :)

Nå prøver jeg å gå ned litt i vekt.. Er ikke kjempe overvektig, men trenger å gå ned noen få kilo :)

2 kg på 2 uker sier jeg meg fornøyd med..spiser sunnere og går litt tur :) kanskje derfor el testen begynner å bli positiv? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...