Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 og jeg som var så drit lei henne fra før. Bah.
sug lut Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Hahahaa vi MÅ gifte oss, det var min første reaksjon også!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2013 (endret) Hahahaa vi MÅ gifte oss, det var min første reaksjon også! Hæ ble du gravid uten å være gift? O syndefulle skjøge. og fra noen som er kjent i Sogndal som sengevarmer til fotballaget er ved det en ganske rar reaksjon? Endret 19. november 2013 av Lektor Doppler med tillegg
sug lut Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Hahahaa vi MÅ gifte oss, det var min første reaksjon også! Hæ ble du gravid uten å være gift? O syndefulle skjøge. Ah - men jeg er DIN skjøge!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2013 Oppdaget plutselig at det står jo Toner i overskriften. Yrkesskade. Ordet er så klart Tone.
Ugl@ ruger... Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Nå har tabloidene og bloggerne noe å kose seg med i månedene framover, blæh!
sug lut Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Nå har tabloidene og bloggerne noe å kose seg med i månedene framover, blæh! Minst atten år og ni måneder framover... hurra. Altså, fint for de to involverte, misforstå meg rett, men vi andre...
Iiiiik Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 og jeg som var så drit lei henne fra før. Bah. Hahahaa vi MÅ gifte oss, det var min første reaksjon også! Å, nå synes jeg nesten dere må melde dere aktivt inn på anonymforum for å vise at dere har noe felles med de surmagete klagerne der inne. En hel haug med damer som har forlystet seg med å mene noe om jentas sexliv og hvor overeksponert hun er. Jeg synes det funker helt fint å overse henne jeg, det verste hun har gjort meg er å være tilgjengelig for pressen. Ikke verre å se henne enn en del andre gjengangere.
sug lut Skrevet 19. november 2013 #9 Skrevet 19. november 2013 og jeg som var så drit lei henne fra før. Bah. Hahahaa vi MÅ gifte oss, det var min første reaksjon også! Å, nå synes jeg nesten dere må melde dere aktivt inn på anonymforum for å vise at dere har noe felles med de surmagete klagerne der inne. En hel haug med damer som har forlystet seg med å mene noe om jentas sexliv og hvor overeksponert hun er. Jeg synes det funker helt fint å overse henne jeg, det verste hun har gjort meg er å være tilgjengelig for pressen. Ikke verre å se henne enn en del andre gjengangere. Jeg mener ingenting om hennes sexliv. Jeg mener ingenting om henne som person, og ikke allverden om hennes offentlige persona. Men jeg mener definitivt noe om den massive mediadekningen av noe som i bunn og grunn er komplett IKKE, på alle vis, om du ikke er direkte involvert.
Iiiiik Skrevet 20. november 2013 #10 Skrevet 20. november 2013 Æsj, så kjedelig da. Nå så jeg for meg evig forbrødring og forståelse mellom de krasse kranglerne og de atale anonyme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå