Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Nå har fotballfrue søren meg kjøpt ett belte hun skal ha rundt magen så den går raskt tilbake. Og alt fruen fortalte om når hun skulle gi sine tips til gravide tone handlet jo om vekt og trening under svangerskapet http://fotballfrue.no/2013/11/19/utstyrsguide-del-v/ http://www.vg.no/rampelys/kjendismoedrenes-beste-raad-til-gravide-tone-damli/10136927/ Anonymous poster hash: a9855...d14
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Likte rådene fra Kathrine Sørland. Hun virker så søt og jordnær Anonymous poster hash: 71ea0...265
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Likte rådene fra Kathrine Sørland. Hun virker så søt og jordnær Anonymous poster hash: 71ea0...265 Ja fine råd :-) Anonymous poster hash: a9855...d14
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Hun er selvsagt opptatt av vekt, alle med middels gode leseferdigheter har jo skjønt det. Men, det magebåndet har jeg vurdert sterkt! Ikke for å bli tynn over natta, men fordi jeg vil ha livmoren under kontroll! Men siden jeg ikke vil bruke for mye penger på slikt, så har jeg pakket ned spandexen min Igjen, er pga livmor, den trakk seg ikke sammen forrige gang, og jeg blødde nesten ihjel, så denne gangen skal jeg ha press på utsiden! Så er ikke alt hun kommer med som er helt på jordet, men det meste er utpå jordekanten ja
Bustetroll Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Nå har fotballfrue søren meg kjøpt ett belte hun skal ha rundt magen så den går raskt tilbake. Og alt fruen fortalte om når hun skulle gi sine tips til gravide tone handlet jo om vekt og trening under svangerskapet http://fotballfrue.no/2013/11/19/utstyrsguide-del-v/ http://www.vg.no/rampelys/kjendismoedrenes-beste-raad-til-gravide-tone-damli/10136927/ Anonymous poster hash: a9855...d14 Herregud... Du er klar over at hun blir INTERVJUET? Du forstår at det er reporteren som stiller henne spørsmål? Tror du ikke poenget med å ha fotballfrue som en av intervjuobjektene var nettopp for å få frem "trening under graviditeten?" Og hun har jo ikke gjort annet enn å svare veldig godt for seg!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Hun er selvsagt opptatt av vekt, alle med middels gode leseferdigheter har jo skjønt det. Men, det magebåndet har jeg vurdert sterkt! Ikke for å bli tynn over natta, men fordi jeg vil ha livmoren under kontroll! Men siden jeg ikke vil bruke for mye penger på slikt, så har jeg pakket ned spandexen min Igjen, er pga livmor, den trakk seg ikke sammen forrige gang, og jeg blødde nesten ihjel, så denne gangen skal jeg ha press på utsiden! Så er ikke alt hun kommer med som er helt på jordet, men det meste er utpå jordekanten ja Jeg er 99.9 % sikker på at det kunn har med at magen skal inn, hofte og magebelte er det. For hennes del Anonymous poster hash: a9855...d14
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Nå har fotballfrue søren meg kjøpt ett belte hun skal ha rundt magen så den går raskt tilbake. Og alt fruen fortalte om når hun skulle gi sine tips til gravide tone handlet jo om vekt og trening under svangerskapet http://fotballfrue.no/2013/11/19/utstyrsguide-del-v/ http://www.vg.no/rampelys/kjendismoedrenes-beste-raad-til-gravide-tone-damli/10136927/ Anonymous poster hash: a9855...d14 Herregud... Du er klar over at hun blir INTERVJUET? Du forstår at det er reporteren som stiller henne spørsmål? Tror du ikke poenget med å ha fotballfrue som en av intervjuobjektene var nettopp for å få frem "trening under graviditeten?" Og hun har jo ikke gjort annet enn å svare veldig godt for seg! Det er jo akkurat det samme hun anbefaler sine lesere i kommentarfeltet på bloggen Anonymous poster hash: a9855...d14
Gjest Frøken Regine Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Fins det gravide som ikke er opptatt av vekten?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #9 Skrevet 19. november 2013 Flere JM jeg vet om anbefaler et slikt "belte" etter fødselen for å sørge for at livmoren trekker seg skikkelig og raskere sammen. Du går ikke ned i vekt med dette beltet, men du kan hjelpe magemusklene og livmoren til å komme seg tilbake i form igjen. Det blir omtrent det samme som om at man blir anbefalt å ligge mye på magen etter fødselen slik at livmoren tømmes ordentlig under renselsen, og at den går tilbake til normal fasong raskere. Jeg har brukt et slikt belte etter 1 av mine fødsler, etter anbefaling fra fødselslege, og det gjorde faktisk en forskjell i forhold til mine 2 andre fødsler. Vekten gikk like raskt/sakte ned, men magen ble mindre mye raskere. Renselsen varte også kortere den gangen. Anonymous poster hash: 3bbfc...b8c
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #10 Skrevet 19. november 2013 Flere JM jeg vet om anbefaler et slikt "belte" etter fødselen for å sørge for at livmoren trekker seg skikkelig og raskere sammen. Du går ikke ned i vekt med dette beltet, men du kan hjelpe magemusklene og livmoren til å komme seg tilbake i form igjen. Det blir omtrent det samme som om at man blir anbefalt å ligge mye på magen etter fødselen slik at livmoren tømmes ordentlig under renselsen, og at den går tilbake til normal fasong raskere. Jeg har brukt et slikt belte etter 1 av mine fødsler, etter anbefaling fra fødselslege, og det gjorde faktisk en forskjell i forhold til mine 2 andre fødsler. Vekten gikk like raskt/sakte ned, men magen ble mindre mye raskere. Renselsen varte også kortere den gangen. Anonymous poster hash: 3bbfc...b8c Belly bandit skal og hjelpe og få hoftene tilbake i sin normale størrelse. Ja den brukes nok til det du skriver og, men hun vil ha flat mage Anonymous poster hash: a9855...d14
*Miss Marple* Skrevet 19. november 2013 #11 Skrevet 19. november 2013 Flere JM jeg vet om anbefaler et slikt "belte" etter fødselen for å sørge for at livmoren trekker seg skikkelig og raskere sammen. Du går ikke ned i vekt med dette beltet, men du kan hjelpe magemusklene og livmoren til å komme seg tilbake i form igjen. Det blir omtrent det samme som om at man blir anbefalt å ligge mye på magen etter fødselen slik at livmoren tømmes ordentlig under renselsen, og at den går tilbake til normal fasong raskere. Jeg har brukt et slikt belte etter 1 av mine fødsler, etter anbefaling fra fødselslege, og det gjorde faktisk en forskjell i forhold til mine 2 andre fødsler. Vekten gikk like raskt/sakte ned, men magen ble mindre mye raskere. Renselsen varte også kortere den gangen. Anonymous poster hash: 3bbfc...b8c Belly bandit skal og hjelpe og få hoftene tilbake i sin normale størrelse.Ja den brukes nok til det du skriver og, men hun vil ha flat mage Anonymous poster hash: a9855...d14 Er det virkelig så ille at du må lage tråd nr tre million om henne? Jeg kunne godt tenkt meg flat mage selv jeg, men har nok ikke den viljestyrken som kreves. Klart hun vil ha tilbake den magen hun har jobbet hardt for å ha. Disse hetseinnleggene blir bare mer og mer patetiske. Skjemmes du ikke litt engang?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #12 Skrevet 19. november 2013 Selvfølgelig er hun opptatt av å ta vare på kroppen sin og holde vekten, er ikke du? Min farmor anbefalte faktisk meg å gå med "korsett" etter fødselen for å få igjen fasongen på magen etter fødselen og ikke minst fordi det skal minske smertene fra etterriene. Synes det er et godt råd jeg... Anonymous poster hash: 98f47...0e6
sug lut Skrevet 19. november 2013 #13 Skrevet 19. november 2013 Og neeeiiida du er ikke sykelig opptatt av dette kvinnemenneskets gjøren og laden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå