Gå til innhold

overreagerte jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen skulle rekke et møte klokka seks. Det er dem minutter å kjøre, og halv seks stod han på badet. Jeg spurte om han kunne ta bæsjebleia siden jeg blir alene med tre barn i kveld. Nei det rakk han ikke, sa han - og fikk plutselig veldig mye å gjøre. Er så utrolig lei av akkurat sånne ting. Skal jeg ut av huset, er det jeg som må huske på alt av lekser, klær og mat for dagen/morgendagen.

Jeg ble så rasende og lei meg. Det er jo egentlig bare en bagatell. 

Anonymous poster hash: 85009...fd7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skal noe spesielt til et bestemt klokkeslett, så er jeg ofte så stresset at jeg har vanskelig for å konsentrere meg om noe annet. Nå er jeg alene da, så jeg må ha barnevakt, men passer på å ha barnevakten i god tid så jeg kan konsentrere meg om å gjøre meg selv klar den siste tiden før. Og hadde satt pris på om jeg kunne det om jeg hadde en mann som skulle være hjemme med barna i stedet for barnevakt også.

Men det må jo gå begge veier i så fall.

Anonymous poster hash: 99a68...247
Skrevet

Er nok enig med mannen din her, er alltid noe jeg skal før jeg skal ut døra, uansett hvor god tid jeg har hatt. Men synes det burde gå begge veier, en gang du skal bort

Anonymous poster hash: 788fd...427
Skrevet

Er totalt uenige med de over her, her bruker mannen det som unnskyldning for å slippe å ta bæsjebleia. Han hadde 25 minutter på seg, så da hadde han rukket å kle om seg, fikset seg på badet + bæsjebleie LETT.

Er så innihampen lei av slike mannfolk ! 

Anonymous poster hash: bc87e...68e
Skrevet

Syns du overreagerer. Det er en bæsjebleie, bare skift den!

Anonymous poster hash: 8432a...d6e

Skrevet

Nemlig det kunne mannen gjort også ..... nr 4 her.

Anonymous poster hash: bc87e...68e
Skrevet

Kommer jo litt an på hva man skal.. Om jeg er nydusjet, nyordnet og har på meg "finklær" er ikke akkurat en bæsjebleie noe jeg har veldig lyst til å ta.. Skal man på trening eller bare ut en tur, er det litt annerledes. Du skriver møte, så da regner jeg med det hadde noe med jobb eller lignende å gjøre, så da kan jeg faktisk forstå ham.. Jeg er også en sånn type som blir veldig stressa og oppglødd innvendig når jeg skal rekke noe, og synes det er stressete om jeg plutselig skal begynne med andre ting, men skjønner jo at det er kjedelig om det er noe som skjer støtt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...