Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 12 dager siden fødsel og jeg begynte blø mindre og mer brunt etter dag 6. Men nå er det mere rødt igjen og litt større menger. Sliter litt med melka og. Når skal man evnt reagere? Anonymous poster hash: 8648f...149
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 At blødningen tar seg opp igjen er helt normalt, skorper faller av såret etter morkaken osv. Jeg blødde til og fra i 8 uker jeg uten at noe var galt. Er det en betennelse pga rester får du feber og smerter. Om du sliter med ammeteknikk og mengde melk synes jeg du skal ta en tur på helsestasjonen, de er der for å veilede og hjelpe. Anonymous poster hash: 71e1a...970
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Om du har rester fra morkaken så blir du syk, veldig syk! Anonymous poster hash: af1d6...a75
Miitii Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Hei, Jeg har hatt rester av morkake. Man blir ikke nødvendigvis så veldig syk, om man oppdager det tidlig nok, men man får veldig vondt i magen. Spesielt når man bruker magemusklene som ved å sette seg ned eller reise seg opp. Det gjør også veldig vondt å gå på toalettet, da man ikke klarer å "presse" hverken når man må nr 1 eller nr 2. Jeg hadde ingen problemer med melkeproduksjonen. Jeg kontakta sykehuset 8 dager etter fødsel pga magesmertene, og ble lagt rett inn til operasjon. Man kan bli veldig, veldig syk om det går infeksjon i morkakerestene. Det er nok sikkert også individuelt hvordan man føler smertene og hvor fort man får feber, men dette er ihvertfall slik jeg oplevde det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå