Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Har de to siste dagene kjent mindre liv en jeg pleier.. pleier vanligvis å være full fart både på kvelden og på natta men ikke idag eller i går. Har kun kjent at hun har beveget seg litt noen få ganger idag. Kvier meg litt for å ringe føden, var der for litt over en uke siden for noe annet. Hadde du ringt? Hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 514bc...050
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Ring og spør! Det blir trangere nå, og babyen får mindre plass. Selv var det merkbar forskjell her fra rundt uke 30, men er du i tvil ringer du!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Ja får vel ringe å høre da. Hater bare å virke hysterisk, men man blir jo litt hysterisk når det gjelder barnet mitt da. Anonymous poster hash: 514bc...050
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Merka selv BETYDELIG endring og mindre spark/aktivitet etter ca uke 30.. Og sånn forble det! Trangere / snudd seg kanskje? Men ring å spør da-greit å Få det bekrefta så slipper du uroe deg mer -da vet du grunnen videre og:) Anonymous poster hash: 220b0...bf3
Caprica Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Ring! Min eldste hadde ikke levd i dag om jeg ikke hadde fulgt "magefølelsen" (bokstavelig talt)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Var på sjekk. Tok sånn ctg og ul. Alt så helt normalt ut, blodgjennomstrømningen i navlestrengen var normal og det ble konkludert med at hun hadde sparket på en måte som gjorde at jeg ikke merket det. Da er det vel ikke no mer å tenke på? Anonymous poster hash: 514bc...050
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå