Gå til innhold

Jeg blir helt oppgitt over hvor bortskjemte noen barn er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er med på en kjøpe/bytte/selge På Facebook. Der ser jeg i dag en dame som har lagt ut en veldig fin og dyr dukke som hun vil selge. Hun skriver at hun akkurat hadde betalt for den og at datteren ikke ville ha den likevel. Hvor bortskjemt går det ann å bli? Barn får altfor mye de peker på og enkelte vil ikke ha det de får likevel. Høres sjarmerende ut

Anonymous poster hash: 465c9...77d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men så fint at hun selger den igjen da så ungen ikke får begge om hun evt kjøper ny.

Det finnes nok av trassige unger der ute, kanskje moren ble drittlei en utakknemlig unge og velger å selge den ? Hva vet vi om resten?

Men ja, sånn generelt er det jo mange foreldre som overøser ungene sine med ting.

Skrevet

Men så fint at hun selger den igjen da så ungen ikke får begge om hun evt kjøper ny.

Det finnes nok av trassige unger der ute, kanskje moren ble drittlei en utakknemlig unge og velger å selge den ? Hva vet vi om resten?

Men ja, sånn generelt er det jo mange foreldre som overøser ungene sine med ting.

Ja det var jo bra hun selger den forsåvidt.

Men når hun skriver at hun vil ikke ha den likevel høres det jo ut som hun egentlig ville ha den. Moren som solgte den skrev en kommentar at hun ville heller kjøpe noe annet til henne

Skrevet

aaarg! det går ikke an å sitere deg, sorry.

Jada, det kan såklart være slik du sier... men det kan jo også være at hun skriver det, for å ikke se ut som en mor som selger en spjut ny dukke, for å evt få fler penger selv? Aner ikke. Men det kan være så mye rart....

Skrevet

aaarg! det går ikke an å sitere deg, sorry.

Jada, det kan såklart være slik du sier... men det kan jo også være at hun skriver det, for å ikke se ut som en mor som selger en spjut ny dukke, for å evt få fler penger selv? Aner ikke. Men det kan være så mye rart....

Ja det er helt sant, det vet jeg ikke. Jeg kjente bare at jeg reagerte på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...