unge-lovende Skrevet 19. november 2013 #27 Skrevet 19. november 2013 En link til videoen her: http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/stavanger/Jonnys-siste-uker-har-fatt-nytt-liv-pa-nett-3297373.html Helt sykt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #28 Skrevet 20. november 2013 Trykk på linken i hovedinnlegget :-) Anonymous poster hash: 1d379...513
Musemorbr / Skrevet 20. november 2013 #29 Skrevet 20. november 2013 9 ÅR? Fy faen...... Antall år er egentlig ikke så viktig. Det som er viktig er at det er et hjelpeaparat klart til å fange dem opp når de kommer ut. Skummel tanke dersom utviklingshemmede som selv ikke forstår hvor galt det de har gjort er, skal få gå tilbake til å bo for seg selv og kanskje finne et nytt offer.
Gjest meg&mini Skrevet 21. november 2013 #30 Skrevet 21. november 2013 9 ÅR? Fy faen...... Antall år er egentlig ikke så viktig. Det som er viktig er at det er et hjelpeaparat klart til å fange dem opp når de kommer ut. Skummel tanke dersom utviklingshemmede som selv ikke forstår hvor galt det de har gjort er, skal få gå tilbake til å bo for seg selv og kanskje finne et nytt offer.[/ Jeg er enig, men jeg er så lei av at de som voldtar, mishandler og dreper blir nesten det største ofret i sånne saker. Det er ikke straff å sitte fengslet i Norge, men rehabilitering. Dette hadde pågått i to uker! Og det endte med at Jonny døde. Hadde dette skjedd min datter så hadde jeg brydd meg fint lite om hvorvidt drapsmennene var friske eller ikke! At de skal få slippe ut om få år må være svært vondt for de som sitter igjen i sorgen. Er virkelig tortur i flere uker, frihetsberøvelse og drap bare verdt 9 år?
Nullstress;) Skrevet 21. november 2013 #32 Skrevet 21. november 2013 Helt grusomt! Men Jonny var vel ikke psykisk utviklingshemmet? Var ikke det vare de to mennene? Uansett, han hadde blitt mobbet siden bhg, og hver gang han og foreldrene sa dette til ledelse i bhg og skole, ble mobbingen bare verre. Det er nok derfor han valgte å ikke si noe denne gangen... Det er noe vi alle burde tenke på. Komemr noen å forteller deg om sin lidelse, ta det på alvor! Ellers kan det hende de ikke forteller det til noen noe mer
Tired mama Skrevet 21. november 2013 #33 Skrevet 21. november 2013 Fy faen i fuckings helvete!!! Sorry språket, men dette var bare helt for jævlig! Vi får håpe at barna våre aldri noensinne blir utsatt for slike syke mennesker!! Fikk ekstremt vondt i hjertet nå...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2013 #34 Skrevet 22. november 2013 Super trist:( Anonymous poster hash: 1d379...513
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #35 Skrevet 1. januar 2014 Enig med dere, syk syk verden. Hi Anonymous poster hash: 1d379...513
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå