Abik Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Jeg har fått time for ultralyd andre uka i desember, blir da i uke 8+3. Er det slik at jeg bør bestille en vanlig legetime i tillegg? Gynekologen jeg skal til er 1,5 time unna, så det er jo litt langt å dra hver gang (utenom UL da, da må jeg jo dit).
ens Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Første legetime er vanligvis mellom uke 8-12 så du kan jo bestille legetime samtidig Lykke til!
Snart3barnsmamma83 Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Bestill legetime samtidig du:) Jeg har 3-3,5 time hver vei til sykehuset,ul etc, så skjønner godt utfordringen med reisevei! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Her har legen søkt meg inn til tidlig ul og gynekolog på sykehuset, samtidig. Regne med å få brevet i postkassen i løpet av denne eller neste uka. Håpe det bli samme dag før har 2,5 time hver vei t sykehuset som må utføre dette på meg, mens nærmeste fødestua ligg 15 min unna, men den e jordmorstyrt.... Anonymous poster hash: aa8d1...b05
Abik Skrevet 19. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2013 Jeg har ikke vært i kontakt med lege etter jeg ble gravid. Legen henviste meg til gyn pga vi hadde prøvd lenge å få barn. Men får bestille meg en legetime i morgen
Anonym bruker Skrevet 20. november 2013 #6 Skrevet 20. november 2013 Er hos lege ca 1 gang i uka pga kvalme og oppkast, er derfor legen nå har søkt meg til gynekolog og tidlig ul. Veter på brevet for å få vite om alt er bra med knøtte i magen. Er 9+1 i dag, så bare bestill deg en legetime du i dag Anonymous poster hash: aa8d1...b05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå