Gå til innhold

Har 7-8 åringen din tlf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 8-åring har en mobil, men den er ikke hans. Det er en samsung youth eller noe slikt, som vi kjøpte til å ha liggende i huset, slik at han har mulighet til  å kunne ringe oss dersom han er alene hjemme. (HAr ikke fasttelefon) Han får ikke ta den ut av huset, og har kun våre nummer, plus besteforeldrene sine lagret på.

Han bruker den litt til spill, ellers ringer han kun oss.

Anonymous poster hash: 18207...4c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt 2 klasse, ikke tlf - ikke tema på en god stund. Ingen i klassen har såvidt jeg vet.

Skrevet

Ja, fikk for litt siden. Avlagt telefon til bror. Var 7 da hun fikk. Hun får nok en ny avlagt etter jul. 

Skrevet

Halvparten av jentene i klassen til min andreklassing har mobil. Vi kjøpte en billigtelefon (ikke smarttelefon) ifjor, med kontantkort. Den brukes kun til å ringe oss hvis hun vil bli med noen hjem etter skolen, og vi bruker den for å be henne komme hjem innimellom...

Hadde ikke turt å gi henne smarttelefon, tenker den fort kunne blitt stjålet.

Anonymous poster hash: 93e49...dfc

Skrevet

Ja Samsung,og ja når han drar til kompiser så når jeg han uansett.alle mødrene av kompisene ringer også til hans telefon.

Trnker så lenge de greier og passe på og ta vare på mobilen ser jeg ikke problemet

Skrevet

Nei, jeg personlig syns det er for tidlig. Heldigvis er det ikke så stort "press" her på bygda! :P

Skrevet

Har en 6 åring i 1.klasse som har en utgått Nokia med kontantkort. Han har den ikke med noen plass. Den brukes til å ringe til venner, besteforeldre ol. og oss foreldre når vi ikke er hjemme (trener på å være hjemme alene). Planen er at han får ny til jul da det ikke finnes batteri - levetid på den han.

Har ei på 8 1/2 år som har en nokså ny Nokia, men uten noen som helst funksjoner så hun får også ny til jul. Har ikke bestemt meg for om det blir smarttelefon eller hva. Hun har den med ut noen ganger, men ikke for å gå på lekeplassen eller til naboen. Det er mer på trening, på overnatting osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...