Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Det er noen som jeg ikke aner hvem er, det er antageligvis en mann/gutt ( hører det på lyden) som har ringt meg hver dag i det siste noenganger 2 ganger daglig og bare lager puste/stønne lyder i tlf. jeg spørr " hei det er ******* hvem er det?" og da kommer bare pusting, jeg synes det er skremmende og irriterende men hva får jeg gjort med det ? Anonymous poster hash: 0368a...777
Bustetroll Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Hadde nesten samme problem en periode..Ble oppringt 6-7 ganger hver natt. mellom 02-04.00Da jeg tok den, var det ingen som svarte, det var bare stille, og prøvde jeg å ringe opp igjen, var det ingen som tok den..Jeg sendte sms om at jeg ville gå til politiet og anmelde hvis det ikke sluttet. Det fortsatte..Jeg dro til politiet og spurte om de kunne finne ut hvem det var. Da måtte jeg faktisk anmelde først, noe DE ikke ville at jeg skulle gjøre, da det ville være sløsing av resurser. Men politiet ringte til nr, selvfølgelig uten svar, men etter dette stoppet det. Antar at han søkte opp nr og så det var fra politiet, og gadd ikke prøve seg mer.Du kan gå til politiet. Men du må anmelde for å kunne finne ut hvem det er
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Få politiet til å ringe opp nummeret. Hvis det ikke er skjult da... Anonymous poster hash: eee59...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå