mama78 Skrevet 19. november 2013 #1 Del Skrevet 19. november 2013 Det ble et hastesnitt for ett år siden. Jeg var øm med smerter lenge. Ømheten varte lengst. Jeg har også steder rett over snittet som er følelsesløst. Den siste uken har det blitt ømt igjen med litt trykkhetsfølelse. Ikke spesielt behagelig å stryke/trykke over/rundt snittet. Andre som har opplevd å bli øm igjen ett år etterpå? Der hvor jeg er øm, kan det stedvis virke som om følelsen er på vei tilbake. Sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludviksmamma Skrevet 21. november 2013 #2 Del Skrevet 21. november 2013 Du beskriver meg ! Hastekeisersnitt for 16 mndr siden, og var egentlig ikke på beina igjen før etter 3 gode uker... arret i dag er ømt til tider, og jo mer jeg tenker på det, jo ømmere blir det. Var på ultralyd, for å se om alt var grodd og på plass, og det var det, alt så fint ut. Da jeg forklarte ømhet, trodde han at det mulig kunne være i forbindelse med syklus, ett arr er ett arr, selv om det er grodd fint... og magemuskelen har vi jo fått klippet av... den tar sin tid, selv om den fungerer og ikke har fått varige skader, så har vi jo "tuklet" med den... ta en privat ultralyd av området, så er du også sikker ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mama78 Skrevet 22. november 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 22. november 2013 Du beskriver meg ! Hastekeisersnitt for 16 mndr siden, og var egentlig ikke på beina igjen før etter 3 gode uker... arret i dag er ømt til tider, og jo mer jeg tenker på det, jo ømmere blir det. Var på ultralyd, for å se om alt var grodd og på plass, og det var det, alt så fint ut. Da jeg forklarte ømhet, trodde han at det mulig kunne være i forbindelse med syklus, ett arr er ett arr, selv om det er grodd fint... og magemuskelen har vi jo fått klippet av... den tar sin tid, selv om den fungerer og ikke har fått varige skader, så har vi jo "tuklet" med den... ta en privat ultralyd av området, så er du også sikker ! Takk for svar! Var til GU i dag. Innvendig og utvendig ultralyd så fin ut. Tok også rutinesjekken. Ble jo plutselig litt engstelig da det er såpass lenge siden snittet, men ømhet kan jo komme å gå litt, og det er jo en kjempe operasjon, så det vil nok ta tid før man føler seg helt bra. Og så er det vel en del faktorer som spiller inn. Stress, syklus, eggløsning, og som du skriver, magemuskler som er kuttet:/ Og noen ganger er man nok mer oppmerksom på smerter ol og kjenner det vel ekstra godt disse dagene. God kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. november 2013 #4 Del Skrevet 26. november 2013 Ikke meningen å være den negative her Jeg har det helt likt, og min eldste er over fire år. Tror det kommer til å være slik for alltid hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå