A_K Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Hei! Noen som vet hvilke barneutstyrsforhandlere som selger emmaljunga nå?
Månestråle75 Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Hei! Jeg valgte å dra til Kattys baby shop i Strømstad for å kjøpe Emmaljunga vogn for snart 3 år siden. Sparte litt penger og var veldig fornøyd me servicen I Oslo selger Barnevognhuset Rudo Emmaljunga vogner.
Camillok Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Baby shop butikker har, i hvertfall i Fredrikstad og i Kristiansund
ens Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Her selger de Emmaljunga på Babyshop. VELDIG fornøyd med servicen de har på Babyshop (hadde desverre mye problemer med vogna men det var "helt greit" siden Babyshop fiksa alt og jeg fikk faktisk ny vogn 2 ganger).
ens Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Hvilken modell har du bestemt deg for? Jeg gleder meg veldig mye til å handle ny vogn, men vil vente litt med det! Elsker vogner (har hatt en del forskjellige til førstemann), tror det blir en Mountain Buggy denne gang. Står mellom Urban Jungel og Swift
A_K Skrevet 19. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2013 Vi har kjøpt en brukt allerede, ser helt ny ut! En emmaljunga Edge duo. Den er stor men fantastisk! Hadde det sist også men den solgte vi etter et år. Når barnet blir litt større er det mer praktisk med en mindre vogn. Emmaljunga tar stooor plass i bilen blant annet...
ens Skrevet 20. november 2013 #7 Skrevet 20. november 2013 Gratulerer med vogn A_K! Det er gøy å få vogn i hus! Ja, den er stor men det har ikke noe å si så lenge det er den du liker! Det viktigste er jo å finne en vogn som passer din bruk! Mountain Buggy vogna tar jo også stooor plass i bilen siden den er så lang, selv om det er en relativ liten vogn.
Bambi14 Skrevet 20. november 2013 #8 Skrevet 20. november 2013 Vi skal ut se på en reservert city cross i morgen, håper den ikke tar så mye bilplass:-)
Lillemy89 Skrevet 20. november 2013 #9 Skrevet 20. november 2013 Vi kjøpte emmaljunga super nitro på kattis babyshop i Strømstad. Kjempe fornøyd med servicen vi fikk der + at vi sparte en del.
Antoine Skrevet 20. november 2013 #10 Skrevet 20. november 2013 Jeg skal for første gang ha firhjuling og kommer til å gå for en emmaljunga viking super. Ny i 2013/2014 De jeg har vært mest fornøyd med tidligere er tfk og mountain buggy urban.
ens Skrevet 21. november 2013 #11 Skrevet 21. november 2013 Jeg skal for første gang ha firhjuling og kommer til å gå for en emmaljunga viking super. Ny i 2013/2014 De jeg har vært mest fornøyd med tidligere er tfk og mountain buggy urban. Den nye viking vogna har jeg kun sett på nett.. Ser veldig god ut!! Et lite spørsmål: Var du fornøyd med MB? Hvordan var den på grus ifht demping? (og skriv gjerne en kommentar om bagen... føler aller klager over størrelsen...) Beklager A_K at jeg har så mye spørsmål utenom.. Det er jo egentlig din tråd.
Antoine Skrevet 21. november 2013 #12 Skrevet 21. november 2013 Jeg skal for første gang ha firhjuling og kommer til å gå for en emmaljunga viking super. Ny i 2013/2014 De jeg har vært mest fornøyd med tidligere er tfk og mountain buggy urban. Den nye viking vogna har jeg kun sett på nett.. Ser veldig god ut!! Et lite spørsmål: Var du fornøyd med MB? Hvordan var den på grus ifht demping? (og skriv gjerne en kommentar om bagen... føler aller klager over størrelsen...) Beklager A_K at jeg har så mye spørsmål utenom.. Det er jo egentlig din tråd. Jeg syntes vognen var veldig bra. Baggen er imidlertid alt for liten og siden vi får barn i juni vil de være et halvt år i desember og jeg ønsker at barnet skal kunne ligge i dypbag i vertfall til da. I tillegg synes jeg det er dumt at barnet må snus (selv om jeg har gjort det med begge de to eldste). Enda en dum ting er at den ikk ehar håndbrems. Utover det har jeg ingenting å si på demping og jeg har brukt den både i by, på bygda og i litt mer ulent terreng. Bra på snø også. Tror den Vikingvognen blir fin altså!
Bambi14 Skrevet 21. november 2013 #13 Skrevet 21. november 2013 Uff.. Vi er snåle:-) vi var kjøpte vogn i dag.. Den står på gangen hehe:-) emmaljunga city cross limited edition, nydelig gråfarge! City bagen var tomt for den fargen, men valgte en dypere grå, kjempefin den og:-) vi er jo helt i hundre her:-) Tihi:-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2013 #14 Skrevet 21. november 2013 Jeg har mondial som jeg skal ha videre. Kjøpt på Kattis i Strømstad. Servicen er super. Og jeg sender mail og hører om de har det jeg ønsker på lager i forveien før jeg skal dra bort. Hvis de ikke har det jeg ønsker på lager tar det en uke max for de å få det inn. Nå skal jeg har city cross som sportsvogn, for jeg vil bruke mondial kun som dypvogn. Anonymous poster hash: ad8e0...107
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 23. november 2013 #15 Skrevet 23. november 2013 Uff.. Vi er snåle:-) vi var kjøpte vogn i dag.. Den står på gangen hehe:-) emmaljunga city cross limited edition, nydelig gråfarge! City bagen var tomt for den fargen, men valgte en dypere grå, kjempefin den og:-) vi er jo helt i hundre her:-) Tihi:-) Vi skal også ha city crossen, og jeg gleder meg skikkelig til vi skal handle. Den er rålekker! Hvor kjøpte dere vogna, og hva måtte dere gi for den? Vurderer å reise til Kattis i Sverige vi..
Bambi14 Skrevet 23. november 2013 #16 Skrevet 23. november 2013 Vi kjøpte i Stavanger:-) selve vogna kosta jo rett over 6000.. Men + på city bag, stelleveske og fotpose.. Koster litt! Tror nok den den er billigere i Sverige. Men så utrolig grei vogn, passer perfekt i bagasjerommet på focusen vår:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå