Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hadde jeg egguttak igår (auuuuuu), ringte lab idag....6 egg befruktet!!!!!!! Innsett imorgen.. De fikk hentet ut 11 egg totalt igår. Er så spent nå.. Har ingen magefølelse på dette så er helt greit om det ikke går bra... Men hjelpes så nervepirrende!

Skrevet

Ååååå så bra! Skjønner godt at du synes det er nervepirrende.

Lykke til med innsett :)

Skrevet

Ja,egguttak er auuuu :(

Men så bra du fikk såpass mange egg! :) Krysser fingrene for stor fest i varmeskapet,og lykke til videre :)

Skrevet

Tusen takk!! Ja er veldig spent nå, krysser beina etter imorgen haha:)

Egguttak gikk kjempebra på ene siden men fy og f...det var vondt på andre siden!

Skrevet

Da er jeg ruger!!! Hjelpes så spennende! Fikk satt inn 1, og har 4 på frys <3 spennende :))

Skrevet

Gratulerer med vell overstått egguttak, befruktning og med innsettet. Tenk nå er du runger på et embry, og tiden går så sakte så sakte frem til den store test dagen. Må alt gå deg vell og ønskedrømmen oppfylles.

Skrevet

Tusen takk for det! Det går veldig greit, men stikkinger og mensenvondt.. Regner med det er etter uttaket.

Skrevet

Dag 4 av rugetida, merker ingenting jeg. Bare oppblåst! Noen som har noen symptomer i det hele tatt under ruginga?

Skrevet

Nyt tiden som ruger ;)

Skrevet

Ja, men har ingen følelse av at det er noe som helst her inne (pekerpåmagen)... Merker ingenting annet enn mensen vondt på morgenen..??

Skrevet

Kan jo være positivt det. Husker egentlig veldig lite fra min første ruging, så er dessverre ikke til hjelp der...

Skrevet

Jeg har både hatt positiv test og negativ. På positiv test så var det eneste forskjellig tydeligere blodårer på brystet fra rugedag 8-9 og svaaake mensmurringer av og til fra rugedag 10-11. Hadde også litt stikkinger i siden fra rugedag 5. Symptomene kan også bare være lutinusen og man kan reagere litt forskjellig på hormonene fra gang til gang. Så det er ikke godt å si noe som helst før en test. Jeg trodde ikke jeg var gravid noen av gangene. Mange som ikke har noen symptomer og er gravid og andre som har alle symptomer og ikke er. Så prøv å ikke tenk alt for mye på det :) .

Skrevet

Tusen takk, Opp! Ja jeg er veldig avslappa til detta, jeg tror ikke jeg er gravid, men tiden fram til å få vite går ufattelig sakte! Har lest om symptomer men man blir jo litt ør i hodet om man skal kjenne etter alle sammen hehe :) får bare vente en uke til og se :)

Skrevet

Ja det føles som år og ikke dager ;) . Skal forhåpentligvis bli ruger i slutten av neste uke :). Håper det er noe i ordtaket at alle gode ting er tre. Blir det 3 forsøket.

Skrevet

Da skal jeg krysse alt jeg har av tær og fingre!! Er det frys du skal gjennom?

Skrevet

Tusen takk :) nei det er ferskforsøk, har ikke fått noen egg på frys :/

Skrevet

Sååååå spennende!!! Jeg krysser alt jeg har for deg :)

Skrevet

Ja det blir det, tusen takk og masse lykke til du også og håper virkelig spiren sitter. Ikke noe gøy å gå gjennom dette flere ganger. 1 gang holder i massevis.

Skrevet

Lykke til :) Skal gjennom det samme selv forhåpentligvis om noen dager, oppstart av medisiner idag. Vårt 2 forsøk, eller 3 om du skal telle med vår vakre lille 1.5 åring :) Men mitt 2, spennende tid!!

Tror ikke man bør kjenne så mye etter symptomer så tidlig, jeg tenker det er veldig individuelt hva man kjenner og ikke.... håper jeg klarer å la vær denne gangen... :)

Skrevet

Tusen takk mam&mam! Så spennende tid du går i møte! Krysser fingre og tær for deg! :) nei jeg prøver å ikke tenke for mye på dette. Vi har prøvd i 9 år, og enda ikke skjedd noe så negative tester kjenner jeg godt til. Så at dette skulle gå på første forsøk har jeg mine tvil om hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...