Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Da har jo barna blitt såpass store at de bruker ikke vanlige støvletter som de gjør i barnehagen. Jeg er usikker på hva jeg skal kjøpe til gutten min. Han må få en type høye joggesko, det er det han liker best. Når han gikk på barneskolen tok de av seg utesko før de gikk inn i klasserommet, så da kunne han gå med forede sko hele vinteren uten at det gjorde noe. Nå går han på ungdomsskolen og han må gå med skoene hele dagen. Han må med andre ord ha sko som er varm nok til å tåle vinteren, og ikke for varm til klasserommet. Hvilke sko bruker deres ungdommer? Anonymous poster hash: 0e2f5...980
skinnfilla Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Har jente, her går det i uggs og converse... Til nød støvler om det høljer ned. Gutta har " fjellsko" , joggesko og converse
vikkiiee Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Jeg er 16 og bruker helt vanlige støvletter eller små høyehæler men jeg går videregående, min lillesøster som går i 8 klasse bruker da type ugs når det er snø og høye støvler når det regner ellers har hun slike vintersko som ser ut som noe eskimorer kunne gått med de er veldig behagelige og tåler mye fuktighet og kulde men de varmer ikke altformye så lenge du ikke har ullskokker og slikt inni. gutter bruker som regel joggesko hele året noen av sosse guttene kjøper da uggs de også. men jeg tror du bare skal ta med gutten din og få han til å hjelpe deg storebroren min på 17 bruker sko han og mamma har kjøpt på sportsbutikk som skal være en viss grad vanntette og varme men puste slik som joggesko... tror ikke de er så dyre heller disse skoene på sportsbutikken ..
Gjest Kransekakestanga Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Vanlige vinterstøvler... Har akkurat kjøpt nye til 13-åringen, Viking gore-tex støvler. Er ikke så vanskelig å kjøpe vintersko, vel? Er bare å gå i en vanlig skobutikk og si hva man skal ha......vintersko til en 13-åring.
sug lut Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 gutter bruker som regel joggesko hele året noen av sosse guttene kjøper da uggs de også. men jeg tror du bare skal ta med gutten din og få han til å hjelpe deg storebroren min på 17 bruker sko han og mamma har kjøpt på sportsbutikk som skal være en viss grad vanntette og varme men puste slik som joggesko... tror ikke de er så dyre heller disse skoene på sportsbutikken .. Enig med vikkiiee, la gutta gå i joggesko om det er det de vil for du får ikke tredd på dem sko/støvler de ikke liker uansett, samt at det er på tide å ta ansvar for egen eventuell frysing.
kråkemamma Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Hva med halvhøye Goretex sko? Blir jo nesten joggesko. Jeg har flere par sånne selv og mannen har et fra timberland. Sjekk på sportsbutikken. Jenta på 15 går i uggs, converse og en sjelden gang Goretex sko om vi er ute å baser i snøen. Converse funker tydeligvis i regn og 15 minus
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Hva med halvhøye Goretex sko? Blir jo nesten joggesko. Jeg har flere par sånne selv og mannen har et fra timberland. Sjekk på sportsbutikken. Jenta på 15 går i uggs, converse og en sjelden gang Goretex sko om vi er ute å baser i snøen. Converse funker tydeligvis i regn og 15 minus Ja, det er det jeg har tenkt på. Satser på at det fungerer fint. hi. Anonymous poster hash: 0e2f5...980
Himmel og hav Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Mine har gått i vinterstøvler av den halvhøye typen http://images.booztx.com/ecco/1300/ec810204_blackblack_51052.jpg Men nå er det ingen av mine som liker å fryse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå