Morel Skrevet 19. november 2013 #1 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Hei! Jeg er gravid i 15. uke, og har til nå i svangerskapet blødd utrolig mye. Hadde min første blødning i uke 6. Den var relativt kortvarig, men veldig smertefull. Så blødde jeg i tre-fire dager i uke 8. Blødde mye de første dagene. Blødde gjennom alle lag med klær i løpet av sekunder. Kom masse blod på en gang. Da var jeg sikker på at jeg skulle miste. Men blødningene roet seg etter noen dager, og gikk over. Så blødde jeg hele uke 12, hvor de første dagene var akkurat som beskrevet for uke 8. Nå hadde jeg så vondt at jeg trodde jeg skulle besvime flere ganger de første to dagene. Hadde en liten pause fra blødningene etter en uke, men nå har jeg blødd to uker i strekk igjen. Jeg ser og kjenner magen vokse, men aner ikke hva grunnen er til de tidvis voldsomme blødningene? Har noen opplevd det samme? Var det noen komplikasjoner for dere? Tar det slutt? Er i utlandet inntil videre, men kommer hjem til ultralyd i uke 18-20, og blir værende til etter fødsel. Legen min her mener det er ingen fare, men har hatt ultralyd og fikk se en VELDIG akrobatisk og livlig krabat i uke 11. Før det var jeg sikker på at dette svangerskapet aldri skulle bli til noe barn. Men han/hun så så voldsomt levende ut. Herlig! Men ja! Er dette normalt? Endret 19. november 2013 av Morel Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144098048-bl%C3%B8dninger/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå