Gå til innhold

Hvorfor ble "Hederstråd for Doppler og Sug Lut" stengt for kommentarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var jo bare morsom med alle ordspillene! 

Anonymous poster hash: 612ba...64a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt akkurat og lurte på det samme. Noen som er litt vel triggerhappy med låseknappen? :(

Skrevet

Hei,

Det var jeg som stengte tråden. Beklager, så nå at jeg glemte å legge ved en begrunnelse :(

Vi har fått flere rapporteringer på denne tråden etter at den ble dyttet opp. Lag gjerne en ny tråd med ordspill, men da uten å navngi brukere her inne.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

De fleste ordspillene gikk på DIB og på BIM. Ble det for voldsomt for dere?

Anonymous poster hash: 3094f...9c4
Skrevet

De ordspillene ble ikke for voldsomt for oss. Som jeg skriver ovenfor var ikke ordspillene noe problem, men det at tråden i utgangspunktet hadde hentydninger til navngitte brukere. Så det er fritt frem å lage en egen tråd med ordspill hvis du ønsker det.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

De ordspillene ble ikke for voldsomt for oss. Som jeg skriver ovenfor var ikke ordspillene noe problem, men det at tråden i utgangspunktet hadde hentydninger til navngitte brukere. Så det er fritt frem å lage en egen tråd med ordspill hvis du ønsker det.

Kira

Brukermoderator

Kan dere ikke bare slette det som går på navngitte brukere da? Hele morroa er jo det spontane. Kan ikke gjenskape det, vettu

Skrevet

De ordspillene ble ikke for voldsomt for oss. Som jeg skriver ovenfor var ikke ordspillene noe problem, men det at tråden i utgangspunktet hadde hentydninger til navngitte brukere. Så det er fritt frem å lage en egen tråd med ordspill hvis du ønsker det.KiraBrukermoderator

Kan dere ikke bare slette det som går på navngitte brukere da? Hele morroa er jo det spontane. Kan ikke gjenskape det, vettu Anonymous poster hash: 3094f...9c4

Enig! :)

Skrevet

Kira

Brukermoderator

Kan dere ikke bare slette det som går på navngitte brukere da? Hele morroa er jo det spontane. Kan ikke gjenskape det, vettu

Overskriften går jo på navngitte brukere da

Anonymous poster hash: cb342...db6

Skrevet

De ordspillene ble ikke for voldsomt for oss. Som jeg skriver ovenfor var ikke ordspillene noe problem, men det at tråden i utgangspunktet hadde hentydninger til navngitte brukere. Så det er fritt frem å lage en egen tråd med ordspill hvis du ønsker det.KiraBrukermoderator

Kan dere ikke bare slette det som går på navngitte brukere da? Hele morroa er jo det spontane. Kan ikke gjenskape det, vettuAnonymous poster hash: 3094f...9c4

Overskriften går jo på navngitte brukere da Anonymous poster hash: cb342...db6

Så døp den om da?

Skrevet

Link?

Anonymous poster hash: ce2ef...94a

Skrevet

Da vi startet modererte vi på den måten, men det får vi dessverre ikke lov til lenger (bortsett fra når det gjelder å fjerne et bilde). Grunnen til dette er fordi administrator og alle moderatorene skal ha tilgang til innhold som er slettet. Det får man ikke hvis enkelte innlegg blir redigert.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Men hetsing og mobbing er ok her inne. Det blir ikkje sletta.

Anonymous poster hash: 8b186...444

Skrevet

Hetsing og mobbing er ikke ok, men det er vanskelig å følge med på alle innlegg som blir postet. Oppfordrer deg til å rapportere innlegg du føler er over grensen for hva som er akseptabelt.

Kira

Brukermoderator

Skrevet

Kan dere ikke bare slette det som går på navngitte brukere da? Hele morroa er jo det spontane. Kan ikke gjenskape det, vettuAnonymous poster hash: 3094f...9c4
Overskriften går jo på navngitte brukere da Anonymous poster hash: cb342...db6

Så døp den om da?

Så vidt jeg er erfart, kan de kun slette, ikke skrive om.

Anonymous poster hash: 8af2d...ac8

Skrevet

Haha, herlig tråd, men "alle elsker Doppler" tror jeg vi kan se langt etter, og strengt talt, det er heller ikke noe mål..

Skrevet

Ordspill er fy-fy.

Hetsing av uføre er flotters.

Anonymous poster hash: 3e73d...b61
Skrevet

Ordspill er fy-fy.Hetsing av uføre er flotters. Anonymous poster hash: 3e73d...b61

Har du litt tungt for det? Moderator skriver jo at ordspillene var helt greie, det var de navngitte brukerne som var problemet. Les ellers hele tråden før du gulper.

Anonymous poster hash: 5d5f1...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...