Gå til innhold

Dere som tok ulønnet permisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang permisjon tok dere, og hvor mye penger sparte dere til hver mnd?

Anonymous poster hash: ba9cd...1d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ulønnet permisjon i ca 3 mnd. Sparte ikke opp noe.

Anonymous poster hash: aef8f...ffe
Skrevet

Jeg skal være hjemme et år ekstra. Har ikke spart opp noe tidligere.

Skrevet

Tar 100% lønn men setter av 20% av lønna til de 3 mnd uten lønn. Så får vi bare sette av det vi har ekstra i tillegg :-)

Skrevet

Skal ha ulønnet permisjon i 5 mnd. Spart 15000 til hver mnd. Fra april-august får vi i tillegg kontantstøtten hver mnd.

Skrevet

Skal ha ulønnet permisjon i 5 mnd. Spart 15000 til hver mnd. Fra april-august får vi i tillegg kontantstøtten hver mnd.

Wow, hvordan har du klart det? virkelig imponerende!

Skrevet

Tar 100% lønn men setter av 20% av lønna til de 3 mnd uten lønn. Så får vi bare sette av det vi har ekstra i tillegg :-)

Du setter av penger underveis i permisjonen?

Skrevet

Wow, hvordan har du klart det? virkelig imponerende!

Ikke så veldig imponerende egentlig.. Mtp at vi har spart ved å ha avdragsfrihet på lånet en periode og heller satt av avdragene på "permisjonskonto" ;)

Skrevet

Skal være hjemme 18 mnd ekstra med tvillingene. Har spart ca. 10.000 kr pr mnd fra jeg ble gravid, og klarer oss fint med det, leieinntekter og mannens lønn.

Skrevet

Skal være hjemme 18 mnd ekstra med tvillingene. Har spart ca. 10.000 kr pr mnd fra jeg ble gravid, og klarer oss fint med det, leieinntekter og mannens lønn.

Vi sitter dessverre ikke så godt i det.. men dere er heldige! .-)

Skrevet

Vet ikke hvor lenge jeg skal være hjemme enda i ulønnet perm. Minimum 8 mnd, kanskje 1,5-2 år. Har en stor sparekonto (400-500.000) å ta av og skal også spare så mye vi klarer nå mens jeg har lønnet perm, skal prøve på 10-20.000 i mnd.

Anonymous poster hash: e31c7...3c9

Skrevet

Du setter av penger underveis i permisjonen?

Ja, det er det som er planen ja. =) i stedet for å ta 80% lønn under perm så velger jeg 100% men setter 20% av lønna på en egen konto!

Skrevet

Jeg sparte 10-15000 i mnd mens jeg hadde perm. Trengte ikke bruke de, hadde bare to måneder ulønnet perm da.

Anonymous poster hash: b4185...3be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...