soleia Skrevet 19. november 2013 #26 Skrevet 19. november 2013 (endret) Takk til dere som har svart saklig:) Jeg studerte litt ved badet i kveld, da han var varm og god. Prøvde å klemme hud/fett ved roten litt tilbake og da er den kanskje 1, 5 cm? Bitteliten tutt. Håper virkelig ikke det er mikropenis. Da får jeg så vondt av ham. Jeg får dra til lege, men synes jo det er litt flaut da når jeg ser hvordan enkelte her reagerer. Anonymous poster hash: 42cc3...506 Det er vel legekontroll på helsestasjonen ved 6 mnd kontrollen synes eg å hugse, så det kan sikkert vente til den. Skjønar at du vil ha klarheit i dette, ikkje bry deg om rare kommentarar over her. Det er då foreldre si plikt å passe på at barnet får den behandlinga det treng om det kan hindre framtidige problem. Endret 19. november 2013 av soleia
*Miss Marple* Skrevet 19. november 2013 #27 Skrevet 19. november 2013 Takk til dere som har svart saklig:) Jeg studerte litt ved badet i kveld, da han var varm og god. Prøvde å klemme hud/fett ved roten litt tilbake og da er den kanskje 1, 5 cm? Bitteliten tutt. Håper virkelig ikke det er mikropenis. Da får jeg så vondt av ham. Jeg får dra til lege, men synes jo det er litt flaut da når jeg ser hvordan enkelte her reagerer. Anonymous poster hash: 42cc3...506 Husk på at legen helt sikkert har fått spørsmålet før, og om ikke er han/hun profesjonell nok til å ta bekymringen din seriøst. Ikke la kverulantene som svarer deg her ta motet fra deg, de griper enhver sjans til å få kritisere noen. Selvsagt sjekker man kroppen til barns sine, det er faktisk en plikt man har som foreldre for å oppdage div 'avvik' sånn at det kan behandles tidsnok. Sjekk med legen, så får dere nok en bekymring mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå