Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Mannen min har hele tiden mast om at babyen vår har så liten penis. Jeg vet ikke hva som er vanlig og har tenkt at babyen er liten og da er tissen liten og. Men etter at vi begynte på babysvømming så jeg har sett mange andre guttebabyer så ser jeg jo at vår har veldig liten penis. Den er mest som ei ert. Går liksom ikke utenfor kroppen i det hele tatt... Burde jeg undersøke dette? Hadde de ikke sagt noe på sykehus eller helsestasjon om det var noe feil med den? Nå er jeg jo redd han har mikropenis eller noe og vil slite på skole i garderobesituasjoner og med sexliv når han blir voksen. Noen som vet noe om dette? Eller som har hatt babyer med liten tiss dom har blitt vanlig etter hvert? Anonymous poster hash: 42cc3...506
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #3 Skrevet 19. november 2013 Hvis du er bekymret, kan du ikke ta en prat med helsesøster? Anonymous poster hash: 16485...fd1
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #4 Skrevet 19. november 2013 Altså, hva har du tenkt til å gjøre med saken dersom du får bekreftet at den er under normalen i størrelse da? Be mannen din om å slappe av litt du, og å akseptere barnet som det er. Han trenger tydeligvis ikke å komme i garderoben på skolen for å møte fordommer med en slik far i hus........ Anonymous poster hash: 72f36...d0f
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #5 Skrevet 19. november 2013 Er det deg igjen, du som var i USA og hadde en mann som ble arrestert? Anonymous poster hash: 20172...879
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Altså, hva har du tenkt til å gjøre med saken dersom du får bekreftet at den er under normalen i størrelse da? Be mannen din om å slappe av litt du, og å akseptere barnet som det er. Han trenger tydeligvis ikke å komme i garderoben på skolen for å møte fordommer med en slik far i hus........ Anonymous poster hash: 72f36...d0f Har hørt at mikropenis kan behnadles med hormoner, men da mens de er babyer. Jeg aksepterer jo barnet som det er, men for hans skyld er det jo bra om han får hjelp om han trenger det. Mener du det samme om barn med feks spaltet gane? La de være som de er? Nettopp pga slike holdninger dere kommer med her har jeg ikke turt å spørre hs. Andre "feil" er ok å undersøke og evt hjelpe på, men penis str er fy fy.... Han kan jo risikere å slite mye med det. Penisen er viktig for menn.... Anonymous poster hash: 42cc3...506
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #7 Skrevet 19. november 2013 Er det deg igjen, du som var i USA og hadde en mann som ble arrestert? Anonymous poster hash: 20172...879 Nei, er dette temaet blitt tatt opp her før? Anonymous poster hash: 42cc3...506
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #8 Skrevet 19. november 2013 Altså, hva har du tenkt til å gjøre med saken dersom du får bekreftet at den er under normalen i størrelse da? Be mannen din om å slappe av litt du, og å akseptere barnet som det er. Han trenger tydeligvis ikke å komme i garderoben på skolen for å møte fordommer med en slik far i hus........ Anonymous poster hash: 72f36...d0f Så tullete å si! Selvfølgelig blir man bekymret om det viser seg at barnet ditt har mikropenis. Tror du ikke at det er svært utfordrende for en gutt/mann? Anonymous poster hash: 12255...7e8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #9 Skrevet 19. november 2013 HI, jeg hadde oppsøkt lege i dette tilfellet! For å få en saklig og faglig vurdering! Å gå til helsesøster osv blir bare mye synsing! Selvfølgelig aksepterer dere gutten deres som han er! men hvis det skulle være noe som viser seg å være et avik fra normalen så ønsker enn jo selvfølgelig å hjelpe guttungen sin! Oppsøk lege og få det undersøkt! Anonymous poster hash: 74807...ab4
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #10 Skrevet 19. november 2013 Herregud... ikke være bekymret over størrelsen på penisen... hvis du er bekymret for urin hullet hans som gjør slik at han må ta operasjon når han blir noen få år eldre så forstår jeg engstelen din men pikken til gutter vokser heeelt til de er 21 hvis han har liten tiss den dag da kan du være engstelig men det er hans penis og hans liv så lenge han ikke har vondt eller noen problemer la den lille babyen din ha en liten tissemann og slutt å sammenligne han med alle andre barn... Anonymous poster hash: f92bb...de7
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #11 Skrevet 19. november 2013 Herregud... ikke være bekymret over størrelsen på penisen... hvis du er bekymret for urin hullet hans som gjør slik at han må ta operasjon når han blir noen få år eldre så forstår jeg engstelen din men pikken til gutter vokser heeelt til de er 21 hvis han har liten tiss den dag da kan du være engstelig men det er hans penis og hans liv så lenge han ikke har vondt eller noen problemer la den lille babyen din ha en liten tissemann og slutt å sammenligne han med alle andre barn... Anonymous poster hash: f92bb...de7 Du var ekstremt lite sympatisk. Er det virkelig så ille å bekymre seg for sitt barn? Bare fordi det er snakk om penisen? Anonymous poster hash: 42cc3...506
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #12 Skrevet 19. november 2013 Altså, hva har du tenkt til å gjøre med saken dersom du får bekreftet at den er under normalen i størrelse da? Be mannen din om å slappe av litt du, og å akseptere barnet som det er. Han trenger tydeligvis ikke å komme i garderoben på skolen for å møte fordommer med en slik far i hus........ Anonymous poster hash: 72f36...d0f Har hørt at mikropenis kan behnadles med hormoner, men da mens de er babyer. Jeg aksepterer jo barnet som det er, men for hans skyld er det jo bra om han får hjelp om han trenger det. Mener du det samme om barn med feks spaltet gane? La de være som de er? Nettopp pga slike holdninger dere kommer med her har jeg ikke turt å spørre hs. Andre "feil" er ok å undersøke og evt hjelpe på, men penis str er fy fy.... Han kan jo risikere å slite mye med det. Penisen er viktig for menn.... Anonymous poster hash: 42cc3...506 Du er jo virkelig helt på jordet. Mener du virkelig at det å ha liten penis er sammenlignbart med å ha åpen gane?!? jøsses. Sa jeg noe om at du ikke skulle behandle det? Jeg spør deg jo hva du skal gjøre.. Jeg synes du skal spørre hs jeg og hadde gjort det selv. Men å syens det er så himla stor krise fatter jeg ikke. Det er jo ikke mine holdninger som er problemet. Jeg hadde ikke lært barnet mitt at det å ha liten penis er et problem, og ikke hadde jeg syntes at det var et problem heller. Jeg håper inderlig at noen kan sette deg og mannen din et skikkelig hakk på plass en gang, jeg blir direkte kvalm av deg faktisk! Og jeg håper også at det ikke er noe galt med gutten din! Stakkars han da, som må leve med fordommer på hjemmebane.... Anonymous poster hash: 72f36...d0f
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #13 Skrevet 19. november 2013 HI, jeg hadde oppsøkt lege i dette tilfellet! For å få en saklig og faglig vurdering! Å gå til helsesøster osv blir bare mye synsing! Selvfølgelig aksepterer dere gutten deres som han er! men hvis det skulle være noe som viser seg å være et avik fra normalen så ønsker enn jo selvfølgelig å hjelpe guttungen sin! Oppsøk lege og få det undersøkt! Anonymous poster hash: 74807...ab4 Enig! Synes forøvrig helsesøstre duger til lite annet enn koseprat, ikke mye konstruktiv hjelp å få. Dra til lege og få en vurdering. Støtter deg i at du vil hjelpe gutten din dersom det er nødvendig og mulig. Selvfølgelig er penisen like viktig som alt annet... Anonymous poster hash: e4107...a92
Englenemine Skrevet 19. november 2013 #14 Skrevet 19. november 2013 Oppsøk lege og be han ta en titt. Om det finnes hormoner/ medisiner er det viktig gi det. Å leve med mikropenis er et handikap for de fleste menn, og vær nå ærlig damer titt og ofte i penistråder blir mikropenis mobbet og sett på som ubrukelige. HI vil elske sin sønn uansett det er fremtiden hans og mobbing og kjæreste og selvfølelse hun tenker på. Kan det fikses litt er det klart de må det. Mikropenis er virkelig ikke bare å ha litt liten penis! Å at den ser ut som en ert nå vel da høres det ikke normalt ut. Klem til deg HI skjønner du vil finne ut av det.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #15 Skrevet 19. november 2013 Herregud... ikke være bekymret over størrelsen på penisen... hvis du er bekymret for urin hullet hans som gjør slik at han må ta operasjon når han blir noen få år eldre så forstår jeg engstelen din men pikken til gutter vokser heeelt til de er 21 hvis han har liten tiss den dag da kan du være engstelig men det er hans penis og hans liv så lenge han ikke har vondt eller noen problemer la den lille babyen din ha en liten tissemann og slutt å sammenligne han med alle andre barn... Anonymous poster hash: f92bb...de7 Du var ekstremt lite sympatisk. Er det virkelig så ille å bekymre seg for sitt barn? Bare fordi det er snakk om penisen? Anonymous poster hash: 42cc3...506 Beklager hvis du tok det slik men storebroren min hadde veldig lite utstyr i forhold til alle andre, det kom bare problemer når han var 3-5 fordi da var urinveishullet hans for lite så han måtte ta operasjon jeg vil bare du skal slutte bekymre deg og se hvordan det går det verste som kan skje er at han må ta denne operasjonen som broren min og en kompis av meg har tatt før. operasjonen er veldig smertefritt men han får omgansjuke symptomer etterpå også får han ingen problemer men snoppen sin resten av livet , jeg har vanskelig for å seee din side fordi jeg venter jentababy og jeg kjenner folk som har hatt slike "problemer" du får ikke gjort noe før han er 3-4 fordi det er da det kan begynne å gjøre vondt men dette får du sett med ENGANG det skjer fordi da tisser han blod det gjør ikke vondt for han men ja tiden vil vise for håpe han bare er litt treg i veks der nede, men kontakt helsesøster før du kontakter evt lege om dette for tror det må følges opp Anonymous poster hash: f92bb...de7
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #16 Skrevet 19. november 2013 Altså, hva har du tenkt til å gjøre med saken dersom du får bekreftet at den er under normalen i størrelse da? Be mannen din om å slappe av litt du, og å akseptere barnet som det er. Han trenger tydeligvis ikke å komme i garderoben på skolen for å møte fordommer med en slik far i hus........ Anonymous poster hash: 72f36...d0f Har hørt at mikropenis kan behnadles med hormoner, men da mens de er babyer. Jeg aksepterer jo barnet som det er, men for hans skyld er det jo bra om han får hjelp om han trenger det. Mener du det samme om barn med feks spaltet gane? La de være som de er? Nettopp pga slike holdninger dere kommer med her har jeg ikke turt å spørre hs. Andre "feil" er ok å undersøke og evt hjelpe på, men penis str er fy fy.... Han kan jo risikere å slite mye med det. Penisen er viktig for menn.... Anonymous poster hash: 42cc3...506 Du er jo virkelig helt på jordet. Mener du virkelig at det å ha liten penis er sammenlignbart med å ha åpen gane?!? jøsses. Sa jeg noe om at du ikke skulle behandle det? Jeg spør deg jo hva du skal gjøre.. Jeg synes du skal spørre hs jeg og hadde gjort det selv. Men å syens det er så himla stor krise fatter jeg ikke. Det er jo ikke mine holdninger som er problemet. Jeg hadde ikke lært barnet mitt at det å ha liten penis er et problem, og ikke hadde jeg syntes at det var et problem heller. Jeg håper inderlig at noen kan sette deg og mannen din et skikkelig hakk på plass en gang, jeg blir direkte kvalm av deg faktisk! Og jeg håper også at det ikke er noe galt med gutten din! Stakkars han da, som må leve med fordommer på hjemmebane.... Anonymous poster hash: 72f36...d0f Jeg blir faktisk litt kvalm av DEG jeg. Selvfølgelig kan det være en stor krise for en gutt/mann og ha mikropenis. Hadde du likt om mannen din hadde det? Hva har dette med fordommer å gjøre? Anonymous poster hash: 12255...7e8
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #17 Skrevet 19. november 2013 Altså, hva har du tenkt til å gjøre med saken dersom du får bekreftet at den er under normalen i størrelse da? Be mannen din om å slappe av litt du, og å akseptere barnet som det er. Han trenger tydeligvis ikke å komme i garderoben på skolen for å møte fordommer med en slik far i hus........ Anonymous poster hash: 72f36...d0f Har hørt at mikropenis kan behnadles med hormoner, men da mens de er babyer. Jeg aksepterer jo barnet som det er, men for hans skyld er det jo bra om han får hjelp om han trenger det. Mener du det samme om barn med feks spaltet gane? La de være som de er? Nettopp pga slike holdninger dere kommer med her har jeg ikke turt å spørre hs. Andre "feil" er ok å undersøke og evt hjelpe på, men penis str er fy fy.... Han kan jo risikere å slite mye med det. Penisen er viktig for menn.... Anonymous poster hash: 42cc3...506 Du er jo virkelig helt på jordet. Mener du virkelig at det å ha liten penis er sammenlignbart med å ha åpen gane?!? jøsses. Sa jeg noe om at du ikke skulle behandle det? Jeg spør deg jo hva du skal gjøre.. Jeg synes du skal spørre hs jeg og hadde gjort det selv. Men å syens det er så himla stor krise fatter jeg ikke. Det er jo ikke mine holdninger som er problemet. Jeg hadde ikke lært barnet mitt at det å ha liten penis er et problem, og ikke hadde jeg syntes at det var et problem heller. Jeg håper inderlig at noen kan sette deg og mannen din et skikkelig hakk på plass en gang, jeg blir direkte kvalm av deg faktisk! Og jeg håper også at det ikke er noe galt med gutten din! Stakkars han da, som må leve med fordommer på hjemmebane.... Anonymous poster hash: 72f36...d0f Nå synes jeg du skal roe deg ned. HI har jo ikke fordommer, hun prøver å gjøre det beste for gutten sin slik at han ikke skal få problemer med ANDRES fordommer når han blir eldre. Helt utrolig at du ikke klarer å se dette. Anonymous poster hash: e4107...a92
vikkiiee Skrevet 19. november 2013 #18 Skrevet 19. november 2013 Det er ikke micropenis du hadde fått denne beskjeden på sykehuset og gutten din er såpass "gammel" at dette hadde du fått høre for leeenge siden.. håper du finner ut av det og at han bare er litt "treg" i veksten der nede.. men det ornder seg nokk skal du se i verstefall som jeg tror kanskje er at han har for lite tissehull men det merkes ikke før han blir eldre men hvis det er tilfelle så er det enkel og smertefritt operasjon han må ta så er alt som det skal igjen
Følelsesvims Skrevet 19. november 2013 #19 Skrevet 19. november 2013 Ta en tur til fastlegen du Hvis han ble født til termin så tilsvarer mikropenis under 2,5 cm lang penis ved fødsel (google -> helsebiblioteket). Mikropenis kan bli en belastning til senere for gutten din, og da er det greit å vite om det er det eller ikke. Hvis det ikke er det går det seg nok til, er det det får dere oppfølging og utredning. Det har da ingenting med at man ikke godtar gutten som han er?!
Gjest Gul stjerne Skrevet 19. november 2013 #20 Skrevet 19. november 2013 Jepp, snakk med en lege. Kanskje det finnes muligheter for gutten hvis det skulle vise seg at han har mikropenis. Det er virkelig ikke alt som går seg til, gjør hva du kan for gutten. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #21 Skrevet 19. november 2013 Begge mine har hatt knøttliten penis som babyer. Den ene fikk uvi/e.coli og måtte gjennom maaange underlivsundersøkelser, men ingen nevnte ett ord om mikropenis. Jeg turte ikke ta det opp... I dag er de 1,5 og 6 år gamle og begge har normal størrelse på penis vil jeg si. Du kan jo Google mikropenis og se på bilder.. Hvis du mistenker det er det bare å høre m legen. Men vil absolutt tro at det er legen som nevner det først om de mistenker mikropenis.. Anonymous poster hash: ef05a...375
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. november 2013 #22 Skrevet 19. november 2013 Altså, hva har du tenkt til å gjøre med saken dersom du får bekreftet at den er under normalen i størrelse da? Be mannen din om å slappe av litt du, og å akseptere barnet som det er. Han trenger tydeligvis ikke å komme i garderoben på skolen for å møte fordommer med en slik far i hus........ Anonymous poster hash: 72f36...d0f Har hørt at mikropenis kan behnadles med hormoner, men da mens de er babyer. Jeg aksepterer jo barnet som det er, men for hans skyld er det jo bra om han får hjelp om han trenger det. Mener du det samme om barn med feks spaltet gane? La de være som de er? Nettopp pga slike holdninger dere kommer med her har jeg ikke turt å spørre hs. Andre "feil" er ok å undersøke og evt hjelpe på, men penis str er fy fy.... Han kan jo risikere å slite mye med det. Penisen er viktig for menn.... Anonymous poster hash: 42cc3...506 Du er jo virkelig helt på jordet. Mener du virkelig at det å ha liten penis er sammenlignbart med å ha åpen gane?!? jøsses. Sa jeg noe om at du ikke skulle behandle det? Jeg spør deg jo hva du skal gjøre.. Jeg synes du skal spørre hs jeg og hadde gjort det selv. Men å syens det er så himla stor krise fatter jeg ikke. Det er jo ikke mine holdninger som er problemet. Jeg hadde ikke lært barnet mitt at det å ha liten penis er et problem, og ikke hadde jeg syntes at det var et problem heller. Jeg håper inderlig at noen kan sette deg og mannen din et skikkelig hakk på plass en gang, jeg blir direkte kvalm av deg faktisk! Og jeg håper også at det ikke er noe galt med gutten din! Stakkars han da, som må leve med fordommer på hjemmebane.... Anonymous poster hash: 72f36...d0f Nå er vel ikke saken her om han har en litt under gjennomsnittlig str på penis, men om den er unormalt liten. Jeg vil si at du har et ganske unormalt forhold til din sønn om du tror at mammas mening om penisen hans betyr noe som helst når han blir stor. Det er vel du som har fordommer når du anser det som galt å bekymre seg for sitt barns kjønnsorgan.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #23 Skrevet 19. november 2013 Jeg hadde tatt han med til lege. Om den er så liten du beskriver her, er den unormalt liten. Altså, hvor mye mindre enn en ert kan penis bli på en baby? Tipper han (dessverre) har micropenis. Anonymous poster hash: 03ff4...281
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #24 Skrevet 19. november 2013 Takk til dere som har svart saklig:) Jeg studerte litt ved badet i kveld, da han var varm og god. Prøvde å klemme hud/fett ved roten litt tilbake og da er den kanskje 1, 5 cm? Bitteliten tutt. Håper virkelig ikke det er mikropenis. Da får jeg så vondt av ham. Jeg får dra til lege, men synes jo det er litt flaut da når jeg ser hvordan enkelte her reagerer. Anonymous poster hash: 42cc3...506
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #25 Skrevet 19. november 2013 Kjære deg. Ikke bry deg om hvordan et fåtall av dumme høner her inne reagerer. Selvfølgelig er du bekymret for gutten din! Jeg synes du høres ut som en fantastisk mor som bryr deg om gutten din. Penisen er jo noe av det viktigste for disse mannfolka! Har en liten gutt selv, og hvis han hadde hatt så liten penis som du beskriver hadde jeg tatt ham med til legen, spesielt om det faktisk er noe de kan gjøre med det! God klem til deg, og lykke til! :-) Anonymous poster hash: d23bc...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå