Gå til innhold

Finnes ikke den optimale bilen? Hvilken går dere for?

dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Vi har en jente som vil være nesten 6 år, som bruker beltestol, og en gutt på nesten 3, som bruker et større sete, når tvillingene kommer.
Har sett på div 7-setere, men ingen av de vil ha nok plass til en tvillingvogn i bagasjen...
Man kan ha skiboks på taket for å få med seg mer, men er vognen som blir utfordringen.
Caravelle er vel kanskje det eneste alternativet?

Fortsetter under...

Vi har også to fra før, og har begynt å se på ny bil. Det er flere som sier at man får en tvillingvogn inn i en Ford Galaxy, vi tenkte at vi skulle teste ut det ihvertfall. Har definitivt ikke lyst på Caravelle!!

Er ekstra spent på om jeg får en så stor bil inn i garasjen, har så vidt noen få centimeter klaring på hver side med den nye V70'en (som vi til min manns store fortvilelse må bytte ut når vi blir 6 stk i familien...)

Jeg vil heller IKKE ha Caravelle. Men vil heller IKKE ha Caravelle. Heller ikke Ford S-Max eller Galaxy. Synes ingen av de er fine.
Har sett på Citroen grand C4 Picasso. Den kommer godt ut i tester. Eneste jeg savner på den er skyvedører. Blir klønete uten skyvedører og en skokk med unger, særlig i garasjen ja..

Bare glad vi ikke har hund jeg nå....hehehe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...