Gå til innhold

11+6 og da kommer blodet......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte hun egentlig på deg? Kjenner jeg blir irritert. Greit nok at sykehistoren tyder på at alt er ok, men så lenge du er så stresset at du betaler for ekstra ul så synes jeg du burde ha fått det. Den viktigste grunnen til ul ved blødninger et jo for å roe ned foreldrene. Sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei... Hun har kanskje ikke utstyr til det...

Ha! Hun hadde sikkert ikke peiling! Hihi, er visst litt på krigsstien i dag jeg ;)

Skrevet

Hun trodde ikke hun ville få bestilt ul til meg... Skal sies at hun er ung og vikar for min fastlege i perm, men hun lyttet absolutt og vi snakket lenge om det og hun kjente på magen min. Jeg sa også til henne at jeg vurderte å bestille privat ul fordi jeg var så bekymret..

Skrevet

Alle legekontor har utstyr til det, kanskje ikke på alle kontor på senteret men da kan de låne av en annen lege. Jeg ble sendt rett på sykehuset forrige graviditet og da var det så vidt jeg kunne se litt blod på papiret

Skrevet

Det var da bra da :) at man er ung og uerfaren og ikke komfortabel med å lytte, så er det best å ikke tilby seg: mor blir jo enda mer stresset om man lytter etter lyd uten å lykkes! Det viktigste er jo at du følte deg godt ivaretatt, og det virket det jo som du ble. Beklager altså!

Skrevet

Ja det er tydeligvis forskjell på legekontorene skjønner jeg:) jeg skal nok holde ut til i morgen :)

Skrevet

Jeg synes det hun sa hørtes veldig fornuftig ut jeg. Så lenge det ikke er smerter eller masse blod med klumper i så er nok alt bra.

Jeg skjønner at det føles helt forferdelig ut likevel, og jeg kommer nok også til å bestille hastetime på privat UL hvis det samme skjer med meg. Man tenker jo det verste selvom man rent intellektuelt vet at det er helt vanlig å blø litt.

Du kommer helt sikkert til å føle deg mye bedre etter timen i morgen A_K :)

Sender deg en klem :hug:

Skrevet

Takk tror jeg også blir roligere etter timene morgen, håper i hvert fall det:)

Skrevet

Forresten - har kjent bobling nederst i magen i går kveld og idag når jeg har ligget på ryggen. Kan det være jeg kjenner bevegelser allerede? Er mitt 3. barn... Isåfall er jeg ihvertfall litt roligere!

Skrevet

Har følt det samme A_K.. Også nr 3.. Er 11+4 idag.. For tidlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...