Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #1 Skrevet 19. november 2013 Jeg hørte på radioen for et par dager siden. Programlederen fortalte at hun holdt på å kjøre på et par med barnevogn som gikk over et gangfelt. Det var verken refleks på barnevogna eller paret. Det var mørkt, det regnet og asfalten var reflekterende pga regnet. Det eneste som forhindret påkjørsel, var at programlederen såg et lite merke på vogna. På størrelse med en mynt. Da fikk hun et hint om at det var noe der. En annen episode opplevde mannen min. Det var kø, regn og mørkt. Plutselig sprang en mann over gangfeltet med mørke klær, og hette over hodet. I barnehagen opplever at mødre går med barna sine bak biler som rygger. I mørke klær og uten refleks. Det som går igjen her da, er at det er sjåføren sitt ansvar. Men hva hjelper det når f.eks barnevogna blir påkjørt, eller et lite barn på vei inn til barnehagen? Jeg blir litt frustrert over at noen mener de har retten på sin side. Og at det er sjåførene sitt ansvar. Og de har rett i det. Men det er ikke jeg som kanskje blir sittende i rullestol, mister et barn eller blir drept. Dagens utblåsning Anonymous poster hash: 046a2...101
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #2 Skrevet 19. november 2013 Heilt enige med deg er ikke alle som tenker at det kan skje di noe... Anonymous poster hash: bb445...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå