Gå til innhold

Det er jo bare sutring her inne!!

Anbefalte innlegg

Jeg har selv en 6 åring som begynte på skolen i år, og en 1 åring som jeg går hjemme med. Det er en travel hverdag, og med bekkenløsning, tung mage, kortpusthet, halsbrann, kynnere i tide og utide, kvamle og brekkninger av og på, urinlekkasjer og vannansamlinger ja så er ikke livet som gravid en dans på roser. Men SUPERFLOTT om du syns det. FLOTT om din tilværelse ser lysere ut enn mange andres, men la nå folk få klage og syte så mye dem vil. 

Ingen graviditet er lik, ingen kropp er lik, ingen sinn er lik. Respekter dine medmennesker og bry deg heller mer om hva du selv slenger ut av deg. ;)  

Fortsetter under...

Hehe om du har noe i mot hva folk skriver her inne så er det jo bare å la være å se her inne! jeg liker BIM veldig godt, det er plass man kan snakke med andre gravide osv om ting ang det å gå gravid (som du sikkert har fattet at det er det BARNIMAGEN er) Så om det er så mye syting her og det irriterer deg LA VÆR Å BRUK BIM DA! Og la oss andre være i fred :)

Her inn kan man si det man føler, dele erfaringer og ikke minst syte litt så man får det ut av systemet, for det er ikke alle som har noen å snakke med om div ting når det kommer til graviditet og da er dette plassen og få ut følelser og ikke minst spørre de som vet mer.. OG Det UTEN Å BLI KALT SYTETE, MASETE OSV!

Ingen har bedt deg gå inn på de innleggene som omhandler det du kaller syt!

Syns TS ikke skal syte sånn! ;)

Ai ai ai, kjære trådstarter..  Jeg vet ikke om du er veldig modig eller veldig korttenkt.. ;)

Selv har jeg ikke skrevet så mange innlegg på 3 trimester, har hatt et så og si problemfritt og veldig aktivt svangerskap, MEN har full forståelse og medlidenhet for de som sliter nå på slutten. Fikk kjenne litt på hvordan den var å ha bekkenlåsning rundt uke 20, og takkogpris for at manuellterapaut og hormoner fiksa den biffen så jeg slapp å slite med det resten av tiden. Har stor forståelse for at folk blir sengeliggende med sånne plager..

Jeg skal si meg enig i at vi godt kunne vært flinkere til å løfte hverandre opp, og skrive noen solskinnshistorier innimellom, men det må være rom for begge deler.. Som sagt over her, det er jo ikke mange stedene man kan få utløp for det som er tungt, og det er greit å ikke "bruke opp" de hjemme før det lille knøttet kommer og virkelig krever sin plass i familien..  :)

Som flykræsj sier: det er lov å lese innleggene med litt humor og glimt i øyet. Vi er alle forskjellige :) 

Er det ikke deilig å vite at noen har det verre enn deg? :P ha ha. Syns det er litt nyttig å lese om andres plager og vondter jeg, da vet jeg hva jeg kan forvente meg :) syte litt er lov når man er gravid, lei og har vondt!Anonymous poster hash: bfd08...35e

Tviler på "at de har det verre enn meg" men jeg syter ikke, jeg holder ut. Har ikke giddet å være her på 3 tri lengre, det hjelper ingen å trykke hverandre ned i selvmedlidenhet.Dere er gravide ikke syke, hadde dere giddet å gjøre noe, være aktiv, komme seg ut litt, jobbet i stedet for å være sykemeldt fra uke ingenting så hadde nok ting vært enklere for dere. Garantert!   Anonymous poster hash: 80379...628
Du må være litt kort tenk... Jeg kan ikke jobbe pga fare for ungen, så har svangerskapspenger.... Men godt og vite jeg er lat da, siden jeg er redd for barnet og ikke ville klemme det i hjel i magen pga den type jobb jeg har... Ikke alle som jobber på kontor....

Anonymous poster hash: 60864...b26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...