Gå til innhold

Noen med noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Etter å konstant å ha blødd på cerazett i ca 4 mnd.kuttet jeg ut midt i et brett for jeg rett og slett ikke orket mer. Hører med til historien at kroppen min er lite glad i prevansjonsmiddler og alt jeg prøver er det styr med.

Min kjære og jeg fant ut at det spilte jo ingen rolle om vi ble gravide nå eller etter hvert som vi i utgangspunktet hadde tenkt.Etter slutt for ca 2 uker siden, har jeg gått og fablet om hvor lang tid det tar før ting fungerer "normalt" igjen. Jeg aner jo ikke lenger hvordan syklusen min er siden jeg konstant har blødd i flere mnd. Vi har hyppig sex, så og si hver dag med få unntak og den siste uken så har jeg hatt murring i magen, vært øm på en måte, øm i puppene og veldig oppblåst. Er det mulig at jeg allerrede er gravid? Har barn fra før så syns jo at dette minner veldig om det da. Men er det mulig å allerrede være gravid? Aner jo heller ikke når jeg kan ta en test siden jeg ikke vet når forventet IKM er. Veldig takknemlig om noen har noe erfaringer å dele.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144097965-noen-med-noen-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen får jo slike symptomer på el også.

Vanskelig å si, men siden det bare er 2 uker siden du sluttet er vel sjansen for graviditet liten. Hvis du ikke hadde el med en gang du sluttet på pillene da. Men alt er jo mulig.

Hva med å bestille noen el- og graviditetstester på billigtester? Da får du kanskje en liten oversikt. Blir sikkert lettere etter du har hatt mensen en gang. Da har du hvertfall et utgangspunkt å forholde deg til.

Lykke til!

Anonymous poster hash: e96f9...0c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...