Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått 6 dager over og tok en test for noen dager siden. Den var negativ... Har noen opplevd at testen har vært negativ i starten selv om dere har vært gravide?

Har en sønn fra før å gjenkjenner symptomene :) tviler på at alt er innbildning ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd det selv, men det virker som om flere har det. Har hørt om positiv test så sent som 14 dager over ;) lykke til :)

Skrevet

Heg var 1,5 uke over føre jeg fikk pos test med CB

Skrevet

Var ikke sånn når jeg ble gravid med sønnen min.. Positivt test med en gang. Meeen, jeg får bare krysse fingrene :)

Skrevet

Eg har lite tru på at viss ein verkeleg er 6 dager over at det ikkje slår ut. Den slår jo ut på 25 noko 50 prosent har 12 dpo . Sjølv har eg opplevd positiv test på dag 40, normal syklus er 30. Då Rekner eg med at eggl vart forsinka ti dagar heller. Alternativt at det ikkje var et normalt svangerskap slik at det var noko kluss i starten,for eg mista.

Kan det ha skjedd med deg at eggl var forsinka? Veit du heilt sikkert når eggl var? Ta ein ny test :)

Skrevet

Det e ganske normalt. Da eg va gravid med første fant ikke legan ut at eg va gravid før eg hadde vært det i 4 mnd. Forklaringa va at eg hadde litte og nesten ingen ting hcg i verken blod eller urin. Da det til slutt slo ut en positiv test, blei eg sendt rett på sykehuset for og kartlegge kor langt eg var og for å finne en ca termin. Hadde mange termina den gangen. Har ikke opplevd det siden og gla e eg før det, før kjente det va nåkka "galt" med kroppen men ingen fant ut av ka det va..... Lykke t så håpe eg du finn ut før du e 4 mnd at du e gravid.

Anonymous poster hash: a8095...dc1
Skrevet

Jeg hat bestilt en time til gynekolog på fredag, så får håpe hun finner en liten spire der. Har hørt at det har skjedd flere før at testen har slått ut negativ selvom man er gravid. Greia er at jeg kan nesten vite på klokkeslettet når jeg skal få mensen, så det at den er 8 dager for sen er veldig uvanlig for meg.

Får bare krysse fingrene for at det er en liten inni der! Om ikke så håper jeg hun finner hva som er feil med meg :) takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...