Gå til innhold

Ensom i barselpermisjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer ikke så godt overens med de i barselgruppa,så jeg er med på "fellestreffene",men vi møtes aldri utenom det. Har heller ingen venner og bekjente som er i permisjon eller hjemme på dagtid.

Dette er siste barnet og jeg hadde virkelig sett frem til å nyte denne permisjonen til det fulle,men har istedet endt opp med å føle meg forferdelig ensom :(

Andre som har hatt det slik/følt det slik i permisjonen?

Anonymous poster hash: 56a8f...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? Barselgruppa vår treffes ikke så mye og som du sier så blir det litt stusslig innimellom

Anonymous poster hash: 8e0c8...b74

Skrevet

Gå på babykino, babysang, babysvømming. Opprett gruppe på face: vi som er hjemme med barn i (stedet du bor). Bruk det til å invitere folk på lunsj, turer osv.

Du må gjøre noe med det selv.Og hvis du tør, lover jeg at du får en fantastisk tid hjemme!

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte første del av min permisjon. Etter en lang stund i frustrasjon og kjedelig permisjon meldte jeg meg på babysang. Det lettet veldig å ha noe fast og sosialt en dag i uka. Og nå har jeg to venninner som også er hjemme, pluss at jeg har vært flinkere til å ta initiativ overfor venner som jobber skift.

Stå på litt, ta initiativ så ordner det seg!

Skrevet

Samme her. Har ikke noen venninner selv og ønsker heller ikke å ha noen venninner (har blitt dolket alvorlig i ryggen flere ganger av "venninner" det siste året, fikk forholdet mitt nesten ødelagt av dem og orker ikke mer), og babysvømming blir dyrt i lengden, så er det jo kun en halvtime i uka der man er i vannet og hører på instruktør. Babysang har jeg også prøvd, men det ble for mye jesus-prat for min del, kun svært kristne folk som gikk der og jeg som ikke-troende falt veldig utenom. Så jeg gleder meg til å begynne på jobb igjen. Nå studerer jeg samlingsbasert mens jeg er i permisjon også, så får treffe folk der, pluss at jeg og samboer drar på besøk til hans venner titt og ofte. Håper ting ordner seg for deg og du koser deg i permisjonen :)

Anonymous poster hash: 0a147...3c6
Skrevet

Vi går på baby sang som heter musikk fra livets begynnelse å er i regi av kultur skolen det er veldigt kjekt både for baby og mor ;) å har ikke noe for forbindelse med kirken eller andre religiøse grupper, det skal være slike grupper andreplasser i landet og heer er link til hvor i landet enn kan finne det

http://www.musikkfralivetsbegynnelse.no/norgeskart/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...