Gå til innhold

Lammeskinn i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lest flere tråder ang lammeskinn og faren for krybbedød, og mitt spørsmål er om dette gjelder i vogn også? Vi har lammeskinnspose,så nå ble jeg nervøs :/

Anonymous poster hash: 7d39c...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg har forstått så gjelder det kun i sengen/vugge

Anonymous poster hash: 66800...15b
Skrevet

Stilte nettopp det samme spørsmålet i en annen tråd. :P Er så mye forskjellig informasjon og forskningsresultater, blir jo helt gal. :|

Anonymous poster hash: 2f003...d2e

Skrevet

Dette gjelder vel skinn i seng så langt jeg har lest. Jeg kommer ikke til å ha skinn i senga, og syntes det er veldig rart at folk gjør det selv om mange ikke tror det er farlig, og som de sier selv, KUN kan utløse allergi og eksem. Hvem vil gi ungen sin allergi og eksem, selv om det er noe helt annet enn krybbedød???

Har lest en del av linkene på LUB sine sider og den som noen la inn fra Helsedirektoratet, og skjønner ikke de som sier det kun gjelder langhåret skinn, det står ikke det noen steder.

I vogna tenkte jeg ¨ha skinn under madrassen som isoleringslag, for det kommer masse kulde fra undersiden. Leste at noen anbefalte reinskinn, at det var varmere, men det røyter visst veldig.

Tar ikke sjanse på at barnet får allergi eller eksem, kun fordi det ser så kos ut med lammeskinn i senga.

Anonymous poster hash: 25334...977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...