Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 ? Anonymous poster hash: e9643...1d2
dagmamma_OS Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Jeg forventer at de faktisk lærer noe,at de ikke bare er det til oppbevaring. Jeg forventer at de selvsagt også passer godt på sønnen min,å gjør det de kan for at han skal trives. Forventer også at de er ute 2 ganger om dagen.Det er visst ingen selvfølge har jeg oppdaget.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Jeg forventer at hun blir sett, hørt på og respektert av de som jobber der. Forventer at barna har det trygt og godt og jeg kan dra på jobb og vite at hun kommer til å ha det bra Anonymous poster hash: 843cd...d59
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 At barnet får ren bleie innen rimelig tid så det ikke blir sår. Får mat og ellers får god omsorg av kompetente personer. At de er flinke til å finne på aktiviteter som gir mestring, læring og forebygger for lese- og skrivevansker og matematikkvansker senere i livet. At de er ute en gang om dagen så lenge været tilsier det. Og at de tar opp ting med meg med en gang, uansett hva det gjelder. Forventer også at de er bemannet til å gi et tilstrekkelig og trygt tilbud til mine barn mens jeg er på jobb. De ansatte skal være hyggelige uavhengig hva de mener om oss. Vil at de skal gi god informasjon om hva de foretar seg iløpet av en dag. I vår bhg er spesielt bleieskift og bemanning et problem! Anonymous poster hash: 90a83...dd3
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 i våres barnehage er problemet at de ansatte omtrent aldri forteller hva de har gjort på. Det er også elendig opplegg når de prøver å lære barna noe. Da er det valgfritt om de vil sitte med de voksne å lære farger osv eller om de vil leke på golvet. Villbassen min velger selvsagt alltid golvet,dermed er han alltid en av som ikke lærer noe,å han er vel en av de som kunne trengt det mest siden han er litt sen i utviklingen. Anonymous poster hash: e8809...0a5
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Jeg forventer ganske mye, men det koker ned til at barnehagen skal være et godt og sikkert sted for barna å være og at jeg kan stole på at de holder åpent når vi trenger det. Anonymous poster hash: e99e8...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå