Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 jeg var blinde når jeg gikk fra samboeren min og våre 2 små jentene!!! å nå d eneste jeg vil er å få di tilbake, men jeg tror ikke hun vil ha meg tilbake. føler at jeg har ødelagt alt...vil familien live tilbake med dem og ingen andre di betyr alt for meg. trenger råd! Anonymous poster hash: 787ce...58e
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Man ser som regel ikke hvor godt man har det, før man forlater det. Vel, her må du nesten bare be om å få snakke med henne, og fortelle hva du føler om saken, resten må bli opp til henne, det føles som et stort svik når partneren melder seg helt ut av familien på den måten. Men av og til er det lys i enden av tunellen for alle parter. Samboeren min gikk ifra meg og våre to små barn, etter 3 mnd kom han krypende tilbake, det tok oss en mnd tid ca, men nå er vi da sammen igjen, vært det i 1 år, og har aldri hatt det bedre. Anonymous poster hash: bfc7b...91a
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Min samboer tok meg for gitt i over 1 år, da jeg var høygravid forelsket han seg i en gammel flamme og var utro da babyen fylte 2 måneder. De har hatt kjærlighetsforhold over 3-4 måneder, noe han løy om til meg (til dags dato har han enda ikke innrømt hele sannheten, selv om jeg vet alt fra andre sikre kilder). Han gikk ikke fra meg, men fortalte denne andre dama at han skulle gå, så snudde han om i siste liten og ble i familien. Jeg kommer til å ha følelsesmessig arr på grunn av det resten av livet. Selvtilliten min er ødelagt, jeg trøstespiser, er mye trøtt og trist og føler meg utilstrekkelig. Klarer ikke å stole på ham siden han løy hundre ganger om det han har gjort bak min rygg helt til han ble avslørt og jeg sa at jeg VET. Hadde han gått fra meg den gangen og ble sammen med elskerinna så hadde jeg aldri i verden tatt ham tilbake, uansett hvor mye kjærlighetssorg jeg hadde opplevd. Så forhistorien her spiller en stor rolle synes jeg. Om du gikk fordi dere hadde problemer og du ikke orket mer er mindre svik enn hvis du gikk til fordel for annen dame, og enda verre hvis du var utro mot dama di med noen andre før du gikk. Men ønsker deg lykke til og at du får familien din tilbake. Husk, nå må du legge deg flat og eventuell gjenforening skal være på dama di sine premisser, du har ingen forhandlingsposisjon i denne saken. Anonymous poster hash: 9f210...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå