Gå til innhold

Magen:)

racine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gikk til det skritt å kjøpe mammabukse i dag jeg, bare 9+2. Veldig tidlig, men knappen på buksene mine går ikke igjen, og når setter en strikk i knapphullet siger hele buksa ned og jeg blir en sagger. Så komfortsonen, here I come! Trenger jo ikke det der ekstra tøystykket, men det bare bretter jeg ned. Trengte det lave livet.

Mulig det ikke egentlig er pga at det er to, men også vel så mye at jeg har født før og at alt der ned er slapt og tøyd.

Annonse

Annonse

Har fått bra mage jeg også. Er 15 + 1 i dag, men har brukt mammabukser i ca en måned allerede. Når jeg ser hvor svær magen er allerede blir jeg litt bekymra for at jeg skal fortsette å vokse i samme tempo helt til slutten av mai :sjokkert:

De fleste tvillinger blir jo født en del uker før termin, men med de to første måtte jeg settes i gang langt på overtid (mangler startmotor i følge min mann :) ). Har derfor ikke så stor tro på at de kommer noe særlig før termin denne gangen heller.

Formen min er fin! Sliter med bekkenløsning, men får behandling hos fantastisk osteopat, så det er ikke så verst :-) var me svangerskapskontroll i går, og alle prøver var fine. Ble litt trist da kontordamene sa at de ikke kunne forstå at jeg var 26 uker på vei med tvillinger, magen var jo så liten! Føler jeg må forsvare meg. Jeg har jo tross alt gått opp 10 kg. Hvordan er deres form da? :-) jeg gruer meg også til fødsel. Men tror nok at hele fødselen er glemt når vi endelig får holde de små nurkene våre <3

Formen har egentlig vært grei..men skulle være med å synge på konsert igår,og da måtte jeg gå ut pga jeg holdt på å svime av :/ så må nok være flinkere til å få i meg nok væske og riktig næring:) her har magen vokst endel allerede:p gleder meg til jeg begynner å kjenne spark:D gleder meg såååååå til å møte nurka <3

Er no 29+1 og magen er gigantisk. Har lagt pp meg 18 kg! Og føler alt er på magen. Har 2 barn frå før og har vore stor då og, men no er liksom all tyngda konsentrert på magen. Ryggen er jo blitt heilt bøgd og deter nesten så eg ønskar at rumpa veks meir for å kunne kompansere. Føler babyane ligg veldig lågt nede ...

Tenker kvar dag på korleis dette blir om 1 og 2 mnd....er kommt dit at eg gler meg til fødsel....eller grugledar meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...