Gå til innhold

Har du vært inne til sjekk på føden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Maaaange! Nyrebekkenbetenelse(lagt inn), fall i trapp(lagt inn) blod i urin, samtale om KS etter forrige fødsel som endte med totalreptur og masse oppfølgingskontroller som følger av forstørra nyrer. Var der forrige uke, skal ditt om 2 uker igjen:P

Men koslig å se ungen på UL så mye da:P

Anonymous poster hash: b9ca2...1d8

Gjest Kransekakestanga

Jeg har fått oppfølging på fødepoliklinikken hele svangerskapet, men det er kanskje selve fødeavdelingen du sikter til? Jeg skal ha planlagt KS så da skal jeg aldri innom selve fødeavdelingen.

Er hos jordmor hver 14. dag og lege hver 14. dag på fødepoliklinikken. 

Tenkte mer på sånn at man ringer til føden for man er bekymret for noe å får komme inn til sjekk. Feks hvis man ikke kjenner liv osv.. lurte egentlig på om det er vanlig å bli bekymret og dra inn på en eller flere sjekker i løpet av svangerskapet :)

Anonymous poster hash: 7ab6a...7f5

En gang. :) var etter ett dytt i magen av en av hestene mine . Smerter i mage etterpå. Så måtte inn med en gang da jeg ringte. Alt fint. Vært på nipoet ved et par andre anledninger å ringe pga ungen er rolig. Men har tatt seg godt opp igjen med bevegelse. :)

Annonse

Ringte fordi jeg var bekymet for omungen vokste pga at sf-målet ikke økte.. Fikk komme på U.L, og alt var som det skulle med veksten på ungen.. var bare livmora som ikke hadde vokst så mye oppover enda.. Men fikk påvirst hjertefeil på ungen, så var bra jeg var bekymra og ringte..

Anonymous poster hash: e4833...d50

Var inne 8 ganger eller noe. 

1. ordinær ultralyd

2. lå inne til observasjon 1 døgn pga bilulykke

3. lå inne til observasjon 1 døgn grunnet fall på magen + lite liv

4. inn for sjekk pga lite liv

5. vekstestimering

6. jordmorprat - forløsningssamtale + fødselssamtale

7.vekstestimering nr 2 + sjekk (om jeg var moden ++) (hastetime grunnet sf-mål)

8. innleggelse for ks

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...