Gå til innhold

Skal jeg trappe ned ammingen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby er straks 8 måneder, har god vekt og utvikling og har blitt ammet hittil. Fra 4 måneder har hun spist alt mulig, grøt, middag, fruktmos, brødskive osv. Hun har nå 4 måltider med fast føde om dagen. Pluss noe pupp. Men jeg lurer på om jeg skal gi opp og begynne med flaske nå. Problemet er at jeg har mistet mye av melken i det siste. Har hatt mye melk i ca 7 måneder, men har vært plaget med gjentagende brystbetennelser, babyen hadde masse økedøgn siden jeg mistet melka nesten flere ganger. Nå er det sånn at hun våkner HVER TIME natten gjennom for pupp. Ingen babyer på 8 måneder trenger mat hver time på natta. Jeg holder på å bli gal, kan ikke sove på dagen siden jeg studerer og har to større barn å ta meg av. Har nesten sluttet å fungere i hverdagen siden alt er ork og jeg så å si ikke sover. De få gangene far ga flaske etter kveldsgrøten våknet hun KUN en gang i løpet av natten, og sovnet igjen etter flaske nr 2. Ikke noe optimalt etter min mening verken for ungen eller meg at vi begge våker halve natten. Råd?

Anonymous poster hash: 0292e...850
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det egentlig noe å tenke på?? gi flaske! må fungere du også ! :)

Anonymous poster hash: 631ab...569
Skrevet

enig,er det virkelig noe å lure på???GI FLASKE!! :laugh:

Anonymous poster hash: c10ef...4de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...