Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Er født en plass uten snø om vinteren og hverken stått eller gått på ski som barn. Nå greier jeg å gå på ski sånn passe, men siden vi bor like ved en slalombakke og har 3 unger som sikkert kommer til å stå i bakken, tenkte jeg det hadde vært greit å mestre det. Er det noen som har prøvd (og greid) å lære seg det i voksen alder ? Er i midten av 30- årene, og i normalt god form håper jeg. Er litt pingle da og liker ikke så godt høyder og stor fart... Vil ikke at ungene skal være flaue over meg heller, hehe . Anonymous poster hash: b1f5c...fb2
Ileus Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Hva med å prøve snowblades, de er veldig enkle og svinge på.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Hva med å prøve snowblades, de er veldig enkle og svinge på. hehe, aldri hørt om en gang:) Men det er kortere ski eller? Anonymous poster hash: b1f5c...fb2
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Hvor i alle dager er du vokst opp hvis du aldri har gått på ski? I Sahara? Anonymous poster hash: c7cae...e60
Ileus Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Tror mine er 90 cm lange, så mye mindre ski å holde styr på. Google snowblades så ser du bilder
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Hvor i alle dager er du vokst opp hvis du aldri har gått på ski? I Sahara? Anonymous poster hash: c7cae...e60 Ved kysten i et annet nordisk land! Kom vel noen fnugg av og til, men ble sjelden liggende lenge nok. Og familien min dro aldri på skiferie. Så det går an, uten å bo i Sahara. Anonymous poster hash: b1f5c...fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå