Gå til innhold

Gave til ALLE ansatte i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager at jeg drar dette opp igjen, men jeg lurer på en ting.

Ungene går i en ganske stor barnehage, og på sin avdeling er de igjen delt.inn i grupper. Eks: Gul avd er delt i gruppe smørblomst og solsikke. På hver gruppe er det 3 faste voksne, selv om de selvfølgelig har endel med hverandre å gjøre på tvers av grupper.

Vil det da være frekt å gi gave kun til de tre faste på smørblomst? Har to barn i bhg og det er jo ganske stor forskjell på 6 gaver i forhold til 12... kunne selvsagt gitt noe felles, men da blir det typisk snop/snacks som de sikkert har mye av gjennom hele desember.

Anonymous poster hash: 678e3...84b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med dette gavestyret til barnehagen? jeg er ped.leder selv og det er ikke vanlig at vi får gaver. Hyggelig at dere foredre ønsker å vise at dere setter pris på oss, eller at barna gjør det, men det er virkelig ikke nødvendig. vi har noen ganger fått gave til avdelingen, det kommer godt med. (kommunale bhg har ofte lite penger) har fått bøker og brettspill bl.a!

Ellers kan du vel bare kjøpe konfekt eller twist som man kan ha på pauserommet. det holder i massevis. Vi er mange på jobb så det blir ikke for mye godis i pausen :P

Skrevet

Jeg tenker at det er min måte å vise hvor mye jeg setter pris på de ansatte som jobber i barnehagen.

Så jeg kommer hvertfall til å kjøpe gave,men begrenser det til kun de ansatte på hans avdeling.

Anonymous poster hash: f1658...2f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...