Gå til innhold

Helt ærlig nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du på hvem som evt har opprettet er innlegg og så bestemmer hvordan / hva du skal skrive ?

Selv om du kanskje er enig i temaet så skriver du imot fordi du ikke liker HI ?

Anonymous poster hash: c2a34...ba3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess

Anonymous poster hash: f0265...4f2
Skrevet

Nei, men jeg observerer at tonen i en tråd ofte settes av de første svarene etter hovedinnlegget.

Anonymous poster hash: a196b...a12

Skrevet

Nei. Synes det rett og slett blir for barnslig.

Anonymous poster hash: f1213...c69
Skrevet

Nei, jeg kjenner ingen her.

Anonymous poster hash: 14b82...957

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, men hvis det er noen jeg liker godt/som har vært hjelpsom mot andre, som har stilt et spørsmål, så kan det hende jeg får mer lyst til å hjelpe, selv om det er et tema som i utgangspunktet ikke interesserer meg.

Anonymous poster hash: c348c...31c
Skrevet

Herregud, er det virkelig noen som gjør det !?

Da har man problemer as.

Get a Life.

Anonymous poster hash: 05421...498
Skrevet (endret)

Det er det mange som gjør. Eller avgjør om de skal svare eller ei basert på innlegger. Testet & ettertrykkelig bevist.

Endret av sug lut
Skrevet

Nei, følger ikke med på hvem som skriver hva. Er ikke kjent med noens nick i det hele tatt

Anonymous poster hash: 94a1d...08c
Skrevet

Kjenner ingen her så det tenker jeg ikke på.

Anonymous poster hash: a5697...5fe
Skrevet

Det er det mange som gjør. Eller avgjør om de skal svare eller ei basert på innlegger. Testet & ettertrykkelig bevist.

Når da? Link?

Anonymous poster hash: e6cae...345

Skrevet

Når da? Link?

Har ikke link, men har testet det for lenge siden - postet tilsvarende innlegg under nick og anonymt og fikk noe sånt som hhv 53 og 3 svar på det. Vet andre kjente nick har prøvd ut det samme og med samme resultat.

Skrevet

Når da? Link?

Har ikke link, men har testet det for lenge siden - postet tilsvarende innlegg under nick og anonymt og fikk noe sånt som hhv 53 og 3 svar på det. Vet andre kjente nick har prøvd ut det samme og med samme resultat.

Husker du hva innlegget handla om? Hadde vært morsomt å se.

Skrevet

Når da? Link?

Husker du hva innlegget handla om? Hadde vært morsomt å se.

Nei, flere år siden.

Skrevet

Jeg har erfart at det somregel er usikre mennesker som slenger negative bemerkninger :)

Anonymous poster hash: 01b0f...4f0

Skrevet

Jeg svarer bare der jeg synes det er interessant å svare,bryr meg ikke om hvem som har starta tråden

Anonymous poster hash: d179e...ba0
Skrevet

Ser du på hvem som evt har opprettet er innlegg og så bestemmer hvordan / hva du skal skrive ?

Selv om du kanskje er enig i temaet så skriver du imot fordi du ikke liker HI ?

Anonymous poster hash: c2a34...ba3

Helt ærlig, så svarer jeg alltid ærlig, uavhengig av hvem jeg liker og ikke liker her inne. Jeg sleiker ikke ryggen til folk, og jeg gidder ikke å la en diskusjon med en person her inne legge grunnlaget for de evt kommende diskusjoner vi evt skal ha sammen her inne.

Jeg er her som jeg er i virkeligheten. Jeg diskuterer i virkeligheten også, og er like uenig med dem jeg liker best som venner, som jeg er enig med folk jeg ikke egentlig kan fordra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...