Gå til innhold

Sliter med gravid venninne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en venninne som er ca 6 mnd på vei nå. hun har to barn fra før å det siste barnet er ca tre år gammelt.

Jeg har en datter på 7 år selv å har vært prøver i fem år nå noe som sliter veldig på meg.

Problemet mitt er at venninnen min ikke er fornøyd med graviditeten. Hun klager å sier hele tiden at hun ønsker at babyen i magen skulle vært en gutt i stedet for en jente. at ungene hjemme er så slitsomme o.l.

jeg vet at hun er hormonell, men jeg blir fryktelig lei meg over ting hun sier pga hun ser ikke hvor utrolig heldig hun faktisk er. ønske babyen var et annet kjønn fordi det er så mye enklere med gutt enn jente? osv. Tenk for en gave det er å få et barn i det hele tatt?

hun har tidligere mistet et barn i uke 34 så jeg klarer ikke å skjønne hvorfor hun ikke kan se positivt på ting? (har ekstra kontroller nå så hun blir godt fulgt opp og barnet har ikke syndromet som førte til abort sist..)

Hun er i kjempeform å mannen og barna gjør alt hjemme mens hun får turer på spa og div så jeg tror hun har det bra. . .

Jeg prøver ikke å si noe, men når hun sier ting som f.eks vil ikke ha en jente så knyter det seg i meg selv om dette sikkert er dårlig gjort av meg. føler meg som en elendig venninne som føler det slik :sukk:

måtte bare få det ut...

Anonymous poster hash: 79e98...e63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...