Gå til innhold

Syklusdag 53 i dag og ingen mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting av kroppen min. Jeg er ikke gravid, har tatt tre tester. Har alltid hatt mens stort sett til vanlig tid pluss minus et par dager.

Har fått konstatert polypp som skal fjernes kirurgisk. Pratet med sykehuset i dag og legen der sa polypper kan ikke utsette mens. Hva er det da som kan tulle slik med syklusen min??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei så frustrerende 😣 men den er nok rett rundt hjørnet skal du se. Men for å berolige deg selv, så kan du kanskje få sjekket progesteron nivået hos legen, så vet du at den kommer snart. Evt ta tempen noen dager om du vet hva den pleier å ligge på etter el?

Skrevet

Takk for svar Opp.

Ja, det er super frustrerende å bare vente på alt som skal stemme før neste forsøk kan starte opp igjen! Føler jeg har fått min dose denne gangen.

Hmm, har trodd mensen var rundt hjørnet i over tre uker nå!! Det var et godt forslag å ta tempen. Problemet er jeg vet ikke hva som er normalt fra før. Får håpe gynekologen finner ut noe fornuftig om kroppen min i morgen. Skjønner jo ingenting av kroppen min for tiden....

Skrevet

Da var det syklusdag 54 i dag og fortsatt ingen mens.

Var hos gynekologen i dag for å sjekke opp hva det kunne være. Hadde en innvendig ultralyd. Han så en fortykket slimhinnen ellers så alt normalt ut. Han sa jeg kom til å få perioden snart så han ville ikke gi meg noe for å sette den igang.

Han hadde ingen forklaring på hvorfor denne syklusen er lang.

Personlig tror jeg det er på grunn av IVF behandlingen og de hormonene vi tar for det har vært mye kluss med lengre sykluser etter forsøk for meg.

Vell, da er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente enda lenger.

Skrevet

Ja det har du virkelig fått! Jepp tror nok også det kan skje pga alle hormonene vi har stappet i oss Det er så kjedelig å vente slik man blir jo helt deppa av det, og desperat. men nå fikk du ihvrf sjekket slimhinnen og siden den var tjukk så da har du hatt el og bare vente på at progesteronen skal gi seg så mensen kommer. Det skjer helt sikkert snart som legen sa. :)

Skrevet

Blødning kom på 54 syklusdag! Ny rekord for meg som bruker å ha regelmessig syklus.

Skrevet

Veldig rart, men kan jo skje. satser på syklusen din er tilbake til normalen neste måned nå. Så bra den endelig kom nå da, så kan du begynne å se fremover og få fjernet denne polyppen og komme igang igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...