Stjernemagnolia Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Hei Beklager detaljer men skjønner ikke hva dette kan være. Noen med erfaring her inne? Jeg tok en urinprøve på morgenen i dag for å sjekke evt. om jeg skulle være gravid. Testen var negativ som forventet men urinen så ikke normal ut. Den var helt uklar, så nesten ut som ufiltrert eplejuice. Senere skilte urinprøven seg og ble klar øverst med hvitgrums nederst.... Har vært mere på toalettet om natten men har ikke vondt. Kan det være urinveisinfeksjon? Fikk hastetime til gynekologen i morgen men sitter nå her og undrer meg hva dette kan være?
Ringo79 Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Kan jo være uvi (urinveisinfeksjon). Urinen kan godt se ut slik som du forklarer. Man trenger ikke alltid ha mange symptomer på uvi, slik som vondt, svie osv. Greit å få sjekket dette hos legen. Husk å ta med deg en prøve fra morgenurinen din imorgen . Lykke til
Stjernemagnolia Skrevet 18. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2013 Takk for svar Ringo79 og takk for lykkeønskningen. Hmm, jeg trodde alltid det gjorde vondt med urinveuisinfeksjon. I tillegg til nevnte symptomer har jeg i kveld kjent en trykkende følelse og det har gjort litt vondt på den ene siden. Var også merkelig å gå på do for jeg trodde jeg måtte tisse menså kom det ingenting når jeg gikk på toalettet. Et eller annet feil er det tydeligvis. Nå er jeg glad Hysteroscopien ble utsatt og jeg fikk time til gynekologen for noe er helt feil der nede så det skal bli godt å få det sjekket opp.
Ringo79 Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Jeg synes d høres veldig ut som uvi. Du trenger absolutt ikke ha symptomer... Men d at du ikke fikk ut noe urin er jo et symptom... Vi satser på at d blir en liten tablettkur og så er du good to go!:). Må få høre
Stjernemagnolia Skrevet 19. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2013 Tok urinprøve i dag, den var klar og fin. Var hos gynekologen og fikk sjekket opp oppi der og teste urinen. Alt så normalt ut og prøven var normal. Altså ikke urinveisinfeksjon. Fikk forklaring det kan ha være en infeksjon som hadde gått over eller det kan ha kommet utflod i urinen. He, hee så fikk jeg en leksjon av den mannlige gynekologen om hvordan jeg skal ta urinprøver riktig... Jeg lot han bare fortelle for det var litt morsomt å høre en mannlig fagperson leve seg inn i temaet. Alt i alt fornøyd at det ikke var noe.
Ringo79 Skrevet 19. november 2013 #6 Skrevet 19. november 2013 Åh ja men d var jo veldig godt å høre da :). Frisk og rask altså ). Hehe hørtes interessant ut med den forklaringen;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå