Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 18. november 2013 #101 Skrevet 18. november 2013 Nå har vi i hvert fall forstått at HI har det mye verre enn absolutt alle andre. Kjipt at man må vente, men å forvente at folk skal gå ut av heisen for å vike plassen til andre.... det har jeg aldri vært borti at folk mener altså. Du mener det er feil å reise seg for eldre å bussen og da? Eller å flytte seg når en rullestolbruker kommer på? Joda, men jeg går ikke AV bussen og venter på neste buss bare fordi det er fullt og noen med barnevogn vil på.
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #102 Skrevet 18. november 2013 Jeg kjenner at jeg egentlig blir mest fascinert over de tingene du irriterer deg over, Bustetroll. Du klarer å fremvise en voldsom harme over, tross alt, relativt små ting, som hvem som bruker heisene og caféer som ikke ønsker at du tar med barnevogna inn. Må være slitsomt å bli så sint hele tiden...? Anonymous poster hash: 2ed49...bbe Ja det er faktisk ganske slitsomt.. Det med cafène er jo fult forståelig da, og der vet jeg jo grunnen.. Der spurte jeg jo faktisk bare om råd til HVOR man kunne ta med vognen inn..
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #103 Skrevet 18. november 2013 Jeg reiser meg for eldre og gravide på bussen ol, men går ikke ut av heisen (som jeg gikk først inn på) fordi du og vogna skal få komme hjem før meg. Førstemann til mølla(heisen) Anonymous poster hash: 2ab8e...17d Joda, hadde bare heisen faktisk vært raskere. Noe den IKKE er
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #104 Skrevet 18. november 2013 Da får du sende inn en klage til Oslo city da, istedetfor å mene at alle som tar heis som ikke har barnevogn er egoistiske. Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #105 Skrevet 18. november 2013 Nå har vi i hvert fall forstått at HI har det mye verre enn absolutt alle andre. Kjipt at man må vente, men å forvente at folk skal gå ut av heisen for å vike plassen til andre.... det har jeg aldri vært borti at folk mener altså. Du mener det er feil å reise seg for eldre å bussen og da? Eller å flytte seg når en rullestolbruker kommer på? Joda, men jeg går ikke AV bussen og venter på neste buss bare fordi det er fullt og noen med barnevogn vil på. Hvis sjåføren hadde sagt til deg: Det står en lik buss bak, som skal til samme sted, den er det masse ledige sitteplasser på, men ingen plass til barnevogn. Ville du da sluppet på barnevognen og tatt bussen bak isteden?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #106 Skrevet 18. november 2013 Jeg kjenner at jeg egentlig blir mest fascinert over de tingene du irriterer deg over, Bustetroll. Du klarer å fremvise en voldsom harme over, tross alt, relativt små ting, som hvem som bruker heisene og caféer som ikke ønsker at du tar med barnevogna inn. Må være slitsomt å bli så sint hele tiden...? Anonymous poster hash: 2ed49...bbe Ja det er faktisk ganske slitsomt.. Det med cafène er jo fult forståelig da, og der vet jeg jo grunnen.. Der spurte jeg jo faktisk bare om råd til HVOR man kunne ta med vognen inn.. Glemte for øvrig å si at jeg ellers er enig med deg ang heisene, og definitivt ikke skjønner at folk gidder å stå å vente på de heisene (selv jeg som er sliten hele tiden og gravid gidder ikke det). Anonymous poster hash: 2ed49...bbe
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #107 Skrevet 18. november 2013 Da får du sende inn en klage til Oslo city da, istedetfor å mene at alle som tar heis som ikke har barnevogn er egoistiske. Anonymous poster hash: 2ab8e...17d Neida, ikke vri ting helt rundt her da. Jeg sier ikke at alle som tar heis uten barnevogn er egoistiske. Jeg snakker om NÅR det er lange køer og mye mennesker. Når det står opptil 8 barnevogner I KØ , som venter på heis. Hvorfor skal man da selv stå å vente i 10 min på en heis, fremfor å ta rulletrappa som er 3 meter unna? Beklager, men det skjønner jeg faktisk ikke.. Ikke sparer man tid, ikke er det mindre slitsomt
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #108 Skrevet 18. november 2013 Ikke meninga å komme med personlig angrep, men råd. Hvis jeg ikke forveksler deg med noen andre så har du for en stund siden skrevet at du hadde betydelige problemer i økonomien og skulle spare. I så fall er det dumt å velge kjøpesentre som arena for å treffe venninner. Dere kan heller besøke hverandre og diske opp med kaffe og hjemmebakst. Det går utrolig mye penger på kjøpesentre som er unødvendig. På samme måte er det vel ikke optimalt for en baby å være på kjøpesenter opptil 7 timer om dagen. Beklager hvis det ikke er du som skrev det andre innlegget, men vil du spare så er kjøpesentervandring noe av det første du må kutte ut. Anonymous poster hash: d9895...bab Ehm.. Jo, det var meg... Men jeg er ikke nødt til å bruke flere tusen selv om jeg er på et kjøpesenter vel? Jeg er ikke fan av å ha besøk, og skal jeg møte noen, så liker jeg helst å komme meg ut døra, i dagslys, å være litt sosial. Kjøpesentervandring vil ikke si det samme som å sløse penger:P Jeg kjøper ikke ting jeg ikke trenger, og som regel går jeg bare å titter. Møter folk i sentrum selv om jeg har 0 kr på konto. =) Du nevner cafe og lignende. En kaffe koster 4 kr hjemme og 40 kr på kafe. Du trenger ikke bruke flere tusen om gangen for å ende opp med å bruke masse penger på tull. 40 kr her og 100 kr der, blir en del penger i løpet av et år. Ta "sløsekalkulatoren" på nett så blir du sjokkert over hvor mye du faktisk bruker på dill og dall i løpet av året som man heller kunne ha brukt på lån, regninger, NØDVENDIG mat ol. Nevner det bare fordi jeg som ung og dum 21 årig student falt i samme fella. Var på kjøpesentre og møtte venninner med vogn på cafe. Ble ganske mye penger på tull etter hvert. Og jeg nekter å tro at du går der i 7 timer uten å spise og drikke, så det må jo gå en del cafe og gatekjøkkenmat der? Anonymous poster hash: d9895...bab de 7 timene inkluderer til og hjemreise osv da. Men uansett, jeg er klar over hvor mye småpenger man bruker ute på slikt. Men tidligere har jeg hatt råd til det Perioder jeg ikke har råd, så lar jeg være.. Jeg tar forresten også ofte med meg matpakke hvis jeg skal være lenge ute og surre
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #109 Skrevet 18. november 2013 Nå har vi i hvert fall forstått at HI har det mye verre enn absolutt alle andre. Kjipt at man må vente, men å forvente at folk skal gå ut av heisen for å vike plassen til andre.... det har jeg aldri vært borti at folk mener altså. Du mener det er feil å reise seg for eldre å bussen og da? Eller å flytte seg når en rullestolbruker kommer på? Joda, men jeg går ikke AV bussen og venter på neste buss bare fordi det er fullt og noen med barnevogn vil på. Og du trenger ikke å gå av heisen for å vente på neste heis. Du går de 3 meterne til rulletrappa og triller ned den isteden =)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #110 Skrevet 18. november 2013 Er du handikappet da? Anonymous poster hash: d04c8...e63 har barnevogn:) Vogn kan du ta i rulletrappa Anonymous poster hash: 85823...9b5
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 18. november 2013 #111 Skrevet 18. november 2013 Nå har vi i hvert fall forstått at HI har det mye verre enn absolutt alle andre. Kjipt at man må vente, men å forvente at folk skal gå ut av heisen for å vike plassen til andre.... det har jeg aldri vært borti at folk mener altså. Du mener det er feil å reise seg for eldre å bussen og da? Eller å flytte seg når en rullestolbruker kommer på? Joda, men jeg går ikke AV bussen og venter på neste buss bare fordi det er fullt og noen med barnevogn vil på. Og du trenger ikke å gå av heisen for å vente på neste heis. Du går de 3 meterne til rulletrappa og triller ned den isteden =) Nå kverulerer du fælt her. Du spurte om jeg synes det var feil å reise seg for eldre på bussen, og da svarer jeg at jo, det gjør jeg, men jeg går ikke av bussen hvis bussen er full og det er flere som vil hjem med denne bussen. Du får holde deg til en problemstilling om gangen.
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #112 Skrevet 18. november 2013 Er du handikappet da? Anonymous poster hash: d04c8...e63 har barnevogn:) Vogn kan du ta i rulletrappa Anonymous poster hash: 85823...9b5 Ja, og du kan krabbe i blinde over motorveien, men jeg antar at du ikke gjør det for det?
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #113 Skrevet 18. november 2013 Nå har vi i hvert fall forstått at HI har det mye verre enn absolutt alle andre. Kjipt at man må vente, men å forvente at folk skal gå ut av heisen for å vike plassen til andre.... det har jeg aldri vært borti at folk mener altså. Du mener det er feil å reise seg for eldre å bussen og da? Eller å flytte seg når en rullestolbruker kommer på? Joda, men jeg går ikke AV bussen og venter på neste buss bare fordi det er fullt og noen med barnevogn vil på. Og du trenger ikke å gå av heisen for å vente på neste heis. Du går de 3 meterne til rulletrappa og triller ned den isteden =) Nå kverulerer du fælt her. Du spurte om jeg synes det var feil å reise seg for eldre på bussen, og da svarer jeg at jo, det gjør jeg, men jeg går ikke av bussen hvis bussen er full og det er flere som vil hjem med denne bussen. Du får holde deg til en problemstilling om gangen. Jamen det er jo 2 vidt forskjellige ting. Det er klart du ikke skal gå av en buss som er full for å gi plassen til en med barnevogn. Er bussen full, er bussen full. Sånn er det bare. MEN, hadde du hatt et alternativ nr 2, som gjorde at begge to kunne kommet seg på bussen, hadde ikke det vært til det beste? Det hadde vært ugunstig for deg å gå av bussen, og vente på neste. Men jeg snakker om en heis VS rulletrapp. Hadde skjønt det hvis heisen var eneste alternativet, men det er det ikke. Du har en rullende trapp som tar 5-20 sekunder å ta en etg opp eller ned, det går MYE raskere enn heisen. Da går det ann å gå ut av heisen å ta rulletrappa, (som også gjør at DU kommer raskere dit du skal!!!) så den som faktisk kun har ET alternativ, også kommer seg ned, uten å måtte risikrer å vente i 20 minutter
Gjest Kransekakestanga Skrevet 18. november 2013 #114 Skrevet 18. november 2013 Herregud for en tråd!!! Det er forresten irriterende (da vi først er inne på irriterende ting) med de som sier at man kan ta vogna i rulletrappa, og også de som sier at nei, det kan man ikke. NOEN rulletrapper kan man ta vogna i som f.eks på Sandvika, men andre som f.eks Oslo City kan man ikke ta den. Det kommer jo helt an på hva slags rulletrapp det er!
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #115 Skrevet 18. november 2013 Herregud for en tråd!!! Det er forresten irriterende (da vi først er inne på irriterende ting) med de som sier at man kan ta vogna i rulletrappa, og også de som sier at nei, det kan man ikke. NOEN rulletrapper kan man ta vogna i som f.eks på Sandvika, men andre som f.eks Oslo City kan man ikke ta den. Det kommer jo helt an på hva slags rulletrapp det er! Det går ikke i rulleTRAPPER, men rullebånd
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 18. november 2013 #116 Skrevet 18. november 2013 Nå har vi i hvert fall forstått at HI har det mye verre enn absolutt alle andre. Kjipt at man må vente, men å forvente at folk skal gå ut av heisen for å vike plassen til andre.... det har jeg aldri vært borti at folk mener altså. Du mener det er feil å reise seg for eldre å bussen og da? Eller å flytte seg når en rullestolbruker kommer på? Joda, men jeg går ikke AV bussen og venter på neste buss bare fordi det er fullt og noen med barnevogn vil på. Og du trenger ikke å gå av heisen for å vente på neste heis. Du går de 3 meterne til rulletrappa og triller ned den isteden =) Nå kverulerer du fælt her. Du spurte om jeg synes det var feil å reise seg for eldre på bussen, og da svarer jeg at jo, det gjør jeg, men jeg går ikke av bussen hvis bussen er full og det er flere som vil hjem med denne bussen. Du får holde deg til en problemstilling om gangen. Jamen det er jo 2 vidt forskjellige ting. Det er klart du ikke skal gå av en buss som er full for å gi plassen til en med barnevogn. Er bussen full, er bussen full. Sånn er det bare. MEN, hadde du hatt et alternativ nr 2, som gjorde at begge to kunne kommet seg på bussen, hadde ikke det vært til det beste? Det hadde vært ugunstig for deg å gå av bussen, og vente på neste. Men jeg snakker om en heis VS rulletrapp. Hadde skjønt det hvis heisen var eneste alternativet, men det er det ikke. Du har en rullende trapp som tar 5-20 sekunder å ta en etg opp eller ned, det går MYE raskere enn heisen. Da går det ann å gå ut av heisen å ta rulletrappa, (som også gjør at DU kommer raskere dit du skal!!!) så den som faktisk kun har ET alternativ, også kommer seg ned, uten å måtte risikrer å vente i 20 minutter Men altså, seriøst, tror du at alle som tar heis fra f eks første etasje der det IKKE er noen kø ser ut og sjekker hvor mange som står ute hver gang heisen stopper i 3., 4. og 5. etasje? Jeg er som regel så opptatt med egen handel når jeg er på handletur at jeg ikke glor rundt på andre mennesker. De gangene jeg (MED barnevogn) tar heisen så er det aldri at jeg ser hvem som står på andre sia når heisen stopper før jeg må av.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #117 Skrevet 18. november 2013 Er du handikappet da? Anonymous poster hash: d04c8...e63 har barnevogn:) Vogn kan du ta i rulletrappa Anonymous poster hash: 85823...9b5 Ja, og du kan krabbe i blinde over motorveien, men jeg antar at du ikke gjør det for det? Det var jo et utrolig teit svar, er ganske mange som gjør det Anonymous poster hash: 85823...9b5
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #118 Skrevet 18. november 2013 Nå har vi i hvert fall forstått at HI har det mye verre enn absolutt alle andre. Kjipt at man må vente, men å forvente at folk skal gå ut av heisen for å vike plassen til andre.... det har jeg aldri vært borti at folk mener altså. Du mener det er feil å reise seg for eldre å bussen og da? Eller å flytte seg når en rullestolbruker kommer på? Joda, men jeg går ikke AV bussen og venter på neste buss bare fordi det er fullt og noen med barnevogn vil på. Og du trenger ikke å gå av heisen for å vente på neste heis. Du går de 3 meterne til rulletrappa og triller ned den isteden =) Nå kverulerer du fælt her. Du spurte om jeg synes det var feil å reise seg for eldre på bussen, og da svarer jeg at jo, det gjør jeg, men jeg går ikke av bussen hvis bussen er full og det er flere som vil hjem med denne bussen. Du får holde deg til en problemstilling om gangen. Jamen det er jo 2 vidt forskjellige ting. Det er klart du ikke skal gå av en buss som er full for å gi plassen til en med barnevogn. Er bussen full, er bussen full. Sånn er det bare. MEN, hadde du hatt et alternativ nr 2, som gjorde at begge to kunne kommet seg på bussen, hadde ikke det vært til det beste? Det hadde vært ugunstig for deg å gå av bussen, og vente på neste. Men jeg snakker om en heis VS rulletrapp. Hadde skjønt det hvis heisen var eneste alternativet, men det er det ikke. Du har en rullende trapp som tar 5-20 sekunder å ta en etg opp eller ned, det går MYE raskere enn heisen. Da går det ann å gå ut av heisen å ta rulletrappa, (som også gjør at DU kommer raskere dit du skal!!!) så den som faktisk kun har ET alternativ, også kommer seg ned, uten å måtte risikrer å vente i 20 minutter Men altså, seriøst, tror du at alle som tar heis fra f eks første etasje der det IKKE er noen kø ser ut og sjekker hvor mange som står ute hver gang heisen stopper i 3., 4. og 5. etasje? Jeg er som regel så opptatt med egen handel når jeg er på handletur at jeg ikke glor rundt på andre mennesker. De gangene jeg (MED barnevogn) tar heisen så er det aldri at jeg ser hvem som står på andre sia når heisen stopper før jeg må av. Neida, det tror jeg ikke. Mest irriterende de som faktisk steller seg å venter 10 minutter på heis, på samme stedet der det står 8 barnevogner som allerede har stått der i 10 minutter og ventet. Og når det først kommer en heis, bare sniker de i køen, og tar første heisen som kommer.
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #119 Skrevet 18. november 2013 Er du handikappet da? Anonymous poster hash: d04c8...e63 har barnevogn:) Vogn kan du ta i rulletrappa Anonymous poster hash: 85823...9b5 Ja, og du kan krabbe i blinde over motorveien, men jeg antar at du ikke gjør det for det? Det var jo et utrolig teit svar, er ganske mange som gjør det Anonymous poster hash: 85823...9b5 Ikke krabber i blinde over motorveien håper jeg :P Du vet forskjellen på rulletrapp og rullebånd ikkesant? Jeg tar selvfølgelig barnevogna på rullebånd, som på ski storsenter (selv om der står det faktisk barnevogn forbudt på starten av rullebåndet =/ ) sandvika, og andre steder som har dette, Men Oslo city har ikke rullebånd, men rulleTRAPP. Og der tar jeg ikke barnevogna, det kan være veldig farlig, og har opplevd nestenulykke en av gangene jeg gjorde det i hastverk, og det skal jeg ALDRI gjøre igjen. En venninne av meg fikk hele vogna veltet på hodet i en slik situasjon. IKKE trygt! Så rulletrappa er ikke et alternativ for de med barnevogn.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 18. november 2013 #120 Skrevet 18. november 2013 Nå har vi i hvert fall forstått at HI har det mye verre enn absolutt alle andre. Kjipt at man må vente, men å forvente at folk skal gå ut av heisen for å vike plassen til andre.... det har jeg aldri vært borti at folk mener altså. Du mener det er feil å reise seg for eldre å bussen og da? Eller å flytte seg når en rullestolbruker kommer på? Joda, men jeg går ikke AV bussen og venter på neste buss bare fordi det er fullt og noen med barnevogn vil på. Og du trenger ikke å gå av heisen for å vente på neste heis. Du går de 3 meterne til rulletrappa og triller ned den isteden =) Nå kverulerer du fælt her. Du spurte om jeg synes det var feil å reise seg for eldre på bussen, og da svarer jeg at jo, det gjør jeg, men jeg går ikke av bussen hvis bussen er full og det er flere som vil hjem med denne bussen. Du får holde deg til en problemstilling om gangen. Jamen det er jo 2 vidt forskjellige ting. Det er klart du ikke skal gå av en buss som er full for å gi plassen til en med barnevogn. Er bussen full, er bussen full. Sånn er det bare. MEN, hadde du hatt et alternativ nr 2, som gjorde at begge to kunne kommet seg på bussen, hadde ikke det vært til det beste? Det hadde vært ugunstig for deg å gå av bussen, og vente på neste. Men jeg snakker om en heis VS rulletrapp. Hadde skjønt det hvis heisen var eneste alternativet, men det er det ikke. Du har en rullende trapp som tar 5-20 sekunder å ta en etg opp eller ned, det går MYE raskere enn heisen. Da går det ann å gå ut av heisen å ta rulletrappa, (som også gjør at DU kommer raskere dit du skal!!!) så den som faktisk kun har ET alternativ, også kommer seg ned, uten å måtte risikrer å vente i 20 minutter Men altså, seriøst, tror du at alle som tar heis fra f eks første etasje der det IKKE er noen kø ser ut og sjekker hvor mange som står ute hver gang heisen stopper i 3., 4. og 5. etasje? Jeg er som regel så opptatt med egen handel når jeg er på handletur at jeg ikke glor rundt på andre mennesker. De gangene jeg (MED barnevogn) tar heisen så er det aldri at jeg ser hvem som står på andre sia når heisen stopper før jeg må av. Neida, det tror jeg ikke. Mest irriterende de som faktisk steller seg å venter 10 minutter på heis, på samme stedet der det står 8 barnevogner som allerede har stått der i 10 minutter og ventet. Og når det først kommer en heis, bare sniker de i køen, og tar første heisen som kommer. Snike i køen er jo råttent uansett hvor det er gjort. Men det er vel ikke det du skrev om over der, men om hvor irriterende det var at folk som allerede var i heisen ikke viket plassen sin for deg og gikk ut.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #121 Skrevet 18. november 2013 Er ting som irriterer livet av meg er folk som ikke sitter i rullestol som bruker handikapdoet!Når man drasser med seg vogn og må på do er jo dette doet det eneste man kan bruke,spesielt om det også er et stellebord der inne man må bruke! Hver gang jeg må stå i kø og det kommer en funksjonsfrisk person ut av doet, har jeg lyst til å slenge en kommentar etter de!!De kan bruke alle de andre doene!! Anonymous poster hash: 8a10d...4f1
Gråsonen Skrevet 18. november 2013 #122 Skrevet 18. november 2013 Høres ut som du bør gjøre deg vant med å få besøk hjemme heretter Bustetrollet
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #123 Skrevet 18. november 2013 Nå har vi i hvert fall forstått at HI har det mye verre enn absolutt alle andre. Kjipt at man må vente, men å forvente at folk skal gå ut av heisen for å vike plassen til andre.... det har jeg aldri vært borti at folk mener altså. Du mener det er feil å reise seg for eldre å bussen og da? Eller å flytte seg når en rullestolbruker kommer på? Joda, men jeg går ikke AV bussen og venter på neste buss bare fordi det er fullt og noen med barnevogn vil på. Og du trenger ikke å gå av heisen for å vente på neste heis. Du går de 3 meterne til rulletrappa og triller ned den isteden =) Nå kverulerer du fælt her. Du spurte om jeg synes det var feil å reise seg for eldre på bussen, og da svarer jeg at jo, det gjør jeg, men jeg går ikke av bussen hvis bussen er full og det er flere som vil hjem med denne bussen. Du får holde deg til en problemstilling om gangen. Jamen det er jo 2 vidt forskjellige ting. Det er klart du ikke skal gå av en buss som er full for å gi plassen til en med barnevogn. Er bussen full, er bussen full. Sånn er det bare. MEN, hadde du hatt et alternativ nr 2, som gjorde at begge to kunne kommet seg på bussen, hadde ikke det vært til det beste? Det hadde vært ugunstig for deg å gå av bussen, og vente på neste. Men jeg snakker om en heis VS rulletrapp. Hadde skjønt det hvis heisen var eneste alternativet, men det er det ikke. Du har en rullende trapp som tar 5-20 sekunder å ta en etg opp eller ned, det går MYE raskere enn heisen. Da går det ann å gå ut av heisen å ta rulletrappa, (som også gjør at DU kommer raskere dit du skal!!!) så den som faktisk kun har ET alternativ, også kommer seg ned, uten å måtte risikrer å vente i 20 minutter Men altså, seriøst, tror du at alle som tar heis fra f eks første etasje der det IKKE er noen kø ser ut og sjekker hvor mange som står ute hver gang heisen stopper i 3., 4. og 5. etasje? Jeg er som regel så opptatt med egen handel når jeg er på handletur at jeg ikke glor rundt på andre mennesker. De gangene jeg (MED barnevogn) tar heisen så er det aldri at jeg ser hvem som står på andre sia når heisen stopper før jeg må av. Neida, det tror jeg ikke. Mest irriterende de som faktisk steller seg å venter 10 minutter på heis, på samme stedet der det står 8 barnevogner som allerede har stått der i 10 minutter og ventet. Og når det først kommer en heis, bare sniker de i køen, og tar første heisen som kommer. Snike i køen er jo råttent uansett hvor det er gjort. Men det er vel ikke det du skrev om over der, men om hvor irriterende det var at folk som allerede var i heisen ikke viket plassen sin for deg og gikk ut. Det var ikke det som irriterte mest nei.. Men jo, jeg syntes faktisk man kan være høflig, og gå ut av heisen og ta rulletrappa isteden, når man ser hvor mange andre som er avhengige av heisen. Det blir akkurat som å reise seg for eldre på bussen. Er man sprek og sterk, har man 2 alternativer, man kan sitte, og kan kan stå. Er man gammel og grå, så har man vel kanskje 2, men er nok kjekkere for dem å sitte enn for deg, så da kan man overlate plassen til en som trenger den mer, når man har muligheten til det. Spesielt når det er til fordel for begge parter
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #124 Skrevet 18. november 2013 (endret) Er ting som irriterer livet av meg er folk som ikke sitter i rullestol som bruker handikapdoet!Når man drasser med seg vogn og må på do er jo dette doet det eneste man kan bruke,spesielt om det også er et stellebord der inne man må bruke! Hver gang jeg må stå i kø og det kommer en funksjonsfrisk person ut av doet, har jeg lyst til å slenge en kommentar etter de!!De kan bruke alle de andre doene!! Anonymous poster hash: 8a10d...4f1 ja, slenger meg på den og Blir jo akkurat samme opplegget. Endret 18. november 2013 av Bustetroll
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #125 Skrevet 18. november 2013 Høres ut som du bør gjøre deg vant med å få besøk hjemme heretter Bustetrollet Ja tror jeg skal slutte å gå ut jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå