Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #26 Skrevet 18. november 2013 Og bruk bæresele den lille tiden dere er på kjøpesenteret da, og vogna ellers for utendørs vandring. Så slipper dere å irritere dere Og er det mer ille at dere skal slite dere opp trappa med barnevogn, enn at feks jeg med høyhelte sko, 10 handleposer og en trassig unge skal gå trappa? La folk gjøre som de vil. Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #27 Skrevet 18. november 2013 Hvorfor i det hele tatt dra på kjøpesenter med barnevogn? Tror ingen babyer har godt av å bli trillet rundt på et kjøpesenter med grell belysning og høy musikk. Vent til far/barnevakt kan ta babyen. Anonymous poster hash: 935b8...b72 hahahahahah. DIB på sitt beste Nei hvorfor gå ut i det hele tatt? Man kan jo ikke være sosial når man har barn. Det er IKKE lov!
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #28 Skrevet 18. november 2013 Og bruk bæresele den lille tiden dere er på kjøpesenteret da, og vogna ellers for utendørs vandring. Så slipper dere å irritere dere Og er det mer ille at dere skal slite dere opp trappa med barnevogn, enn at feks jeg med høyhelte sko, 10 handleposer og en trassig unge skal gå trappa? La folk gjøre som de vil. Anonymous poster hash: 2ab8e...17d Trappa ruller.... Du slipper å gå .
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #29 Skrevet 18. november 2013 Jeg har også bekkenløsning og vogn!! Hvorfor er du å vandrer på sentre hvis du ikke kan gå? Er det tyngre for seg å stå i ro ned en rulletrapp enn å stå i ro i en heis?? Jeg er ikke og vandrer på kjøpesentre, men datteren min måtte ha vinterjakke. Så da tok jeg heisen. Det er forresten langt å gå til rulletrappa på liertoppen, så det orket jeg ikke. Anonymous poster hash: 7ad29...2ce
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #30 Skrevet 18. november 2013 Hvis det er plass til meg, og ikke en ekstra barnevogn, så smetter jeg inn i heisen ja. Er vel greit å fylle den opp, når det likevel ikke er plass til en vogn til? Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #31 Skrevet 18. november 2013 Og bruk bæresele den lille tiden dere er på kjøpesenteret da, og vogna ellers for utendørs vandring. Så slipper dere å irritere dere Og er det mer ille at dere skal slite dere opp trappa med barnevogn, enn at feks jeg med høyhelte sko, 10 handleposer og en trassig unge skal gå trappa? La folk gjøre som de vil. Anonymous poster hash: 2ab8e...17d Og nei. Jeg setter ikke en vogn til 7000,- vognpose til 2500 + div annet utstyr utenfor så folk kan forsyne seg. Dessuten er vogna "handlevogn" og veldig praktisk
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #32 Skrevet 18. november 2013 På feks Sandvika storsenter så er det ikke rulletrapp overalt, kun trapp eller heis. Da tar jeg heisen, med mindre jeg kun skal 1etg ned.. Fy skam meg Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #33 Skrevet 18. november 2013 Jeg har et såkalt usynlig handikap. Er umulig å se det på meg. Kjedelig når folk ser stygt på meg når jeg tar heisen(og ikke slipper barnevogner før meg når jeg allerede har ventet lenge). Sikkert mange som irriterer seg over meg...Det er ikke noen vits i å la seg irritere av folk, det kan være mange ting du ikke vet/kan se med det blotte øyet... Anonymous poster hash: 907ae...d7e
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #34 Skrevet 18. november 2013 Jeg bryr meg ikke om at de uten barnevogn eller handikapp tar heisen. Men snakker om når det er lange køer med rullestolbrukere og barnevogn. DA kan de som ikke virkelig trenger heisen, ta rulletrappa. Noe annet er respektløst og egoistisk!Om det ikke er kø, så ta heisen så mye dere vil;)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #35 Skrevet 18. november 2013 Sett igjen vogna i bilen når du parkerer, og putt ingen i sele mens du er inne på senteret? Istedetfor å irritere deg over at mennesker bruker heisen som faktisk er der for kundene! Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #36 Skrevet 18. november 2013 Jeg har et såkalt usynlig handikap. Er umulig å se det på meg. Kjedelig når folk ser stygt på meg når jeg tar heisen(og ikke slipper barnevogner før meg når jeg allerede har ventet lenge). Sikkert mange som irriterer seg over meg...Det er ikke noen vits i å la seg irritere av folk, det kan være mange ting du ikke vet/kan se med det blotte øyet... Anonymous poster hash: 907ae...d7e joda, men det er nok 1 av 1000.
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #37 Skrevet 18. november 2013 Sett igjen vogna i bilen når du parkerer, og putt ingen i sele mens du er inne på senteret? Istedetfor å irritere deg over at mennesker bruker heisen som faktisk er der for kundene! Anonymous poster hash: 2ab8e...17d Alle har bil i din verden?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #38 Skrevet 18. november 2013 *ungen i sele Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #39 Skrevet 18. november 2013 De fleste, ja? Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #40 Skrevet 18. november 2013 Hvis det er plass til meg, og ikke en ekstra barnevogn, så smetter jeg inn i heisen ja. Er vel greit å fylle den opp, når det likevel ikke er plass til en vogn til? Anonymous poster hash: 2ab8e...17d Ja hvis det er vogner der inne fra før. Er heisen derimot full av mennesker uten barnevogn, så syntes jeg man pent skal gå ut av heisen og la de som trenger den få komme på!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #41 Skrevet 18. november 2013 Sett igjen vogna i bilen når du parkerer, og putt ingen i sele mens du er inne på senteret? Istedetfor å irritere deg over at mennesker bruker heisen som faktisk er der for kundene! Anonymous poster hash: 2ab8e...17d Man kjører da ikke bil til Oslo City vel! Med mindre man vil betale noen hundrelapper kun for parkering! Anonymous poster hash: 742dd...969
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #42 Skrevet 18. november 2013 Hvis du likevel tar buss og trikk så er det jo enda enklere å bruke sele fremfor vogn. Så blir det èn mindre vogn som står i kø iallefall! Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. november 2013 #43 Skrevet 18. november 2013 Sett igjen vogna i bilen når du parkerer, og putt ingen i sele mens du er inne på senteret? Istedetfor å irritere deg over at mennesker bruker heisen som faktisk er der for kundene!Anonymous poster hash: 2ab8e...17d Den er vel strengt tatt der for de som ikke kan ta trappen... De som ikke respekterer det er egoistiske og respektløse. Er din tid mer verdt enn de i rullestol eller med vogner som venter i evighet fordi du og andre er late?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #44 Skrevet 18. november 2013 Er din tid mer verdt enn min da? Siden du med vogna skal ha mer rett på å komme først inn i heisen foran meg og mitt barn? Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #45 Skrevet 18. november 2013 Hvorfor i det hele tatt dra på kjøpesenter med barnevogn? Tror ingen babyer har godt av å bli trillet rundt på et kjøpesenter med grell belysning og høy musikk. Vent til far/barnevakt kan ta babyen. Anonymous poster hash: 935b8...b72 hahahahahah. DIB på sitt beste Nei hvorfor gå ut i det hele tatt? Man kan jo ikke være sosial når man har barn. Det er IKKE lov! Jeg er ikke en særlig aktiv bruker her inne, så har nok ikke fått med meg at det ville være et typisk dib innlegg. Uansett har jeg aldri forstått meg på de som drar med seg babyer og småunger på kjøpesenter. Enkelte rekker knapt nok å komme seg hjem fra føden før de må på et kjøpesenter. Dette er selvfølgelig satt på spissen, men virker som enkelte bruker mye av permisjonstida si på kjøpesenter. Har tre barn og aldri hatt problemer med å sosialisere meg på andre måter i permisjonene. Anonymous poster hash: 935b8...b72
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #46 Skrevet 18. november 2013 Dere får lære dere å vente på tur, istedetfor å kreve at vi andre skal stå på pinne for dere. Venter på heisen vi og, akkurat som de med vogn. Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Gjest Kransekakestanga Skrevet 18. november 2013 #47 Skrevet 18. november 2013 Det som irriterer meg er disse kjærringene med svære barnevogner som okkuperer hele butikker så man ikke får kommet frem til varene man vil se på. DET er irriterende det! Snart er jeg en av de og gjett om jeg skal parkere den vogna midt i gågangen i butikken a'?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #48 Skrevet 18. november 2013 Vogn er IKKE et handikap.Ta trappa! Anonymous poster hash: d04c8...e63 Har du slått deg litt for hardt i hodet i dag? Du slår deg regelmessig i hodet du da Anonymous poster hash: d04c8...e63
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #49 Skrevet 18. november 2013 Er din tid mer verdt enn min da? Siden du med vogna skal ha mer rett på å komme først inn i heisen foran meg og mitt barn? Anonymous poster hash: 2ab8e...17d Fordi du har et annet alernativ, som på oslo city er nøyaktig 5 meter ved siden av heisen!! At jeg da må stå å vente 5-15 minutter på en ny heis, mens du enkelt og greit bare kunne tatt rulletrappa som er rett ved siden av... Er Oslo city jeg bruker som eksempelk nå, for det er som regel der jeg er, og der er det ALLTID barnevogner i lange køer og man må vente leeeenge på heisen. Rulletrappa er 5 meter bortenfor. Den ruller, så selv om man har mange poser og høye heler, så slipper man å stresse i trapper
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #50 Skrevet 18. november 2013 Glad jeg sjelden irriterer meg over småting jeg, må være slitsomt Du får begynne å shoppe i Sandvika, her har jeg aldri sett mer enn èn barnevogn stående å vente på heis. Og da blir det plass til både meg, mitt og andres. Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå