Bustetroll Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Over alt for mye småting! (Ja, jeg går med veldig mye sinne inni meg, derfor)Men èn ting som irriterer meg så mye at jeg nesten får lyst til å skrike, det er ikke-handikappede mennesker uten barnevogn som tar heisen på kjøpesenteret!(rulletrapp/trappe-fobi går også under handikapp!)Når det er rulletrapper over alt, både inne i flere av butikkene, og overalt ellers på senteret, kan man ikke overlate heisen til de som faktisk trenger det?!Det står i biiiitteliten skrift ved heisen på Oslo city. Hadde jeg hatt noe å si skulle jeg hengt opp stooort skilt med pil mot rulletrappa!Er ikke få ganger det er 8-9 barnevogner som står i kø ved heisene på oslo city i hvem etg. Ikke nok med at det tar LANG tid å vente uansett, så må man vente gjerne 10-15 min på en heis, fordi 50% av heisene som kommer er fylt opp av idioter som ikke vet å ta hensyn. GRRRRRRRRRRRRRRR!!
valkyrien Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Og du ser hvilke av "idiotene" som har skjulte handikapp og hvilke som ikke har det eller?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Er du handikappet da? Anonymous poster hash: d04c8...e63
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Jeg bor i Bærum, og Sandvika storsenter er vårt "lokale" senter. Hvis jeg parkerer på taket, og skal på feks søstrene grene, så betyr det at jeg må gå ned/opp 5etg. Med høye hæler og ofte et barn på slep, så tar vi oftest heisen. Shoot me! Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2013 Og du ser hvilke av "idiotene" som har skjulte handikapp og hvilke som ikke har det eller? doh, så klart ikke. Men ut av en heis med 7 mennesker uten barnevogn, tviler jeg på at alle disse lider av heisfobi ;p
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2013 Jeg bor i Bærum, og Sandvika storsenter er vårt "lokale" senter. Hvis jeg parkerer på taket, og skal på feks søstrene grene, så betyr det at jeg må gå ned/opp 5etg. Med høye hæler og ofte et barn på slep, så tar vi oftest heisen. Shoot me! Anonymous poster hash: 2ab8e...17d om det ikke er kø er det jo en annen sak, men tar du heisen foran 3 barnevogner som står å venter?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Enig!! Det er noe av det mest irriterende som finnes!! Skjult handikap du liksom! Er det tyngre å stå i ro på et trinn ned ei rulletrapp en det er å stå i en heis? Dessuten er sannsynligheten for at alle de som tar heisen har et handikap skjult eller ei usannsynlig liten!! De fleste er bare usedvanlig egoistiske og respektløse!!
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2013 Er du handikappet da? Anonymous poster hash: d04c8...e63 har barnevogn:)
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Mange kan ha skjule handikap, det vil si mye mer enn heisfobi. Anonymous poster hash: 2d187...587
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #10 Skrevet 18. november 2013 Bruk bæresele, så kan du også ta trappa Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2013 Bruk bæresele, så kan du også ta trappa Anonymous poster hash: 2ab8e...17d kan ikke bruke bæresele. dessuten er det ganske tungt å bruke bæresele i 5-7 timer i strekk
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. november 2013 #12 Skrevet 18. november 2013 Tull, kutt ut med det der skjulte handikapgreiene. De fleste har ikke det! Ofte er det fjortiser i fleng i en heis. De fleste har ikke handikap men det er mer lettvint. Nok en gang: er det værre å stå i ro ned ei rulletrapp enn å stå i en heis?? For det alternativet har ikke vi med et åpent og tydelig "handikap": VOGN!!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #13 Skrevet 18. november 2013 Er du på kjøpesenteret i 7 timer?? Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #14 Skrevet 18. november 2013 Vogn er IKKE et handikap. Ta trappa! Anonymous poster hash: d04c8...e63
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #15 Skrevet 18. november 2013 Jeg har bekkenløsning fra helvete, og klarer ikke å gå mer enn absolutt nødvendig. Er det greit for deg at jeg tar heis? Anonymous poster hash: 7ad29...2ce
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #16 Skrevet 18. november 2013 Irriterer meg også! Tar aldri heisen dersom det ikke er nødvendig. Men nå er jeg en av de jeg irriterer meg over da. Har nemlig brukket beinet, og selv om jeg kan gå som normalt nå går det grisevondt å gå i trapper, så da tar jeg heis om det ikke finnes rulletrapp (frem til det har grodd ordentlig) Anonymous poster hash: 742dd...969
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #17 Skrevet 18. november 2013 Er du på kjøpesenteret i 7 timer?? Anonymous poster hash: 2ab8e...17d Nei, men jeg er som regel ute i 7 timer når jeg først drar ut
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. november 2013 #18 Skrevet 18. november 2013 Jeg har også bekkenløsning og vogn!! Hvorfor er du å vandrer på sentre hvis du ikke kan gå? Er det tyngre for seg å stå i ro ned en rulletrapp enn å stå i ro i en heis??
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #19 Skrevet 18. november 2013 Vogn er IKKE et handikap. Ta trappa! Anonymous poster hash: d04c8...e63 Haha, ja ser det for meg.. De med barnevogn skal slite og pese opp 3-4 trapper mens de uten skal ta heisen?
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #20 Skrevet 18. november 2013 Jeg har bekkenløsning fra helvete, og klarer ikke å gå mer enn absolutt nødvendig. Er det greit for deg at jeg tar heis? Anonymous poster hash: 7ad29...2ce Da har du jo et "handikapp"
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. november 2013 #21 Skrevet 18. november 2013 Vogn er IKKE et handikap.Ta trappa! Anonymous poster hash: d04c8...e63 Har du slått deg litt for hardt i hodet i dag?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #22 Skrevet 18. november 2013 Jeg gidder ikke å bry meg med hvem som bruker heis, og hvor god grunn de har til å bruke den. Hvis jeg er sliten i beina en dag, så tar jeg heisen. Hvis jeg har mye å bære på så tar jeg heis. Irritèr dere så mye dere vil Her i Bærum bruker alle slags mennesker heisen, og jeg irriterer meg svært lite over det. Anonymous poster hash: 2ab8e...17d
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. november 2013 #23 Skrevet 18. november 2013 Jeg har bekkenløsning fra helvete, og klarer ikke å gå mer enn absolutt nødvendig. Er det greit for deg at jeg tar heis?Anonymous poster hash: 7ad29...2ce Jeg har også bekkenløsning og tar ikke heisen med mindre jeg har med vogn. Hvorfor er du å vandrer på sentre hvis du ikke kan gå? Er det tyngre for seg å stå i ro ned en rulletrapp enn å stå i ro i en heis??
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #24 Skrevet 18. november 2013 Hvorfor i det hele tatt dra på kjøpesenter med barnevogn? Tror ingen babyer har godt av å bli trillet rundt på et kjøpesenter med grell belysning og høy musikk. Vent til far/barnevakt kan ta babyen. Anonymous poster hash: 935b8...b72
Bustetroll Skrevet 18. november 2013 Forfatter #25 Skrevet 18. november 2013 Jeg gidder ikke å bry meg med hvem som bruker heis, og hvor god grunn de har til å bruke den. Hvis jeg er sliten i beina en dag, så tar jeg heisen. Hvis jeg har mye å bære på så tar jeg heis. Irritèr dere så mye dere vil Her i Bærum bruker alle slags mennesker heisen, og jeg irriterer meg svært lite over det. Anonymous poster hash: 2ab8e...17d Men hvis det står 8 barnevogner utenfor heisene. Smetter du bare inn i heis da, eller lar du barnevognene (som faktisk er avhengig av heisen) gå først? For det er jo der problemet er.. Rekorden hittil er 18 minutter i heiskø. Takket være nisser som kunne tatt rulletrappe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå