Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #1 Skrevet 18. november 2013 Noen som har opplevd en spontanabort rundt uke 9-10 her? Hvor lenge blødde dere? Tok det lang tid før neste eggløsning og mensen kom? Kom alt ut av seg selv, eller måtte dere på utskraping? Begynte å blø fredag (9+4), og det var masse (klumper og..). Så avtok det litt for et par dager, men i dag har jeg blødd noe voldsomt :s Vil gjerne høre andres erfaringer. Har ikke fått kommet meg til lege etter klumpene kom ut.. Var tidlig fredag, men siden blodet var flytende sa han at jeg ikke skulle bekymre meg så mye siden jeg har en blodansamling på livmoren. Anonymous poster hash: 1856b...f99
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Leit å miste. Mistet i uke 9, blødde ikke så mye. Slutta å blø etter 1-2 uker. Utviklingen hadde nok stoppet før uke 9, men kroppen klarte ikke å få det ut før. Trengte ikke utskrapning, men var på ul for å skjekke om alt var kommet ut. Jeg rakk aldri å få mensen etterpå, en mnd etter jeg mistet satt jeg med positiv test i handa. Er nå 18 uker:) Lykke til:) Anonymous poster hash: fbff2...0ff
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #3 Skrevet 18. november 2013 Var på ul fire dager før, og da var alt bra :/ Takk for det Ts Anonymous poster hash: 1856b...f99
Kanutten83 Skrevet 18. november 2013 #4 Skrevet 18. november 2013 Er du helt sikker på at du har mistet i og med at alt var fint på ul og du hadde en blodansamling på livmoren? Veldig trist om du mistet, men jeg ville tatt en tur til legen og fått sjekket at det ikke bare er blodansamlingen som kom ut da det kan minne veldig om en sa... Nå mistet samboeren til en kamerat da hun var 9 uker ifjor, de fikk en sønn 11 mnd etter at de mistet
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #5 Skrevet 18. november 2013 Ja, er dessverre ganske sikker :/ Har blødd enorme mengder (med masse klumper) siden fredag. :/ Verre en mensen.. Anonymous poster hash: 1856b...f99
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #6 Skrevet 18. november 2013 Noen som har opplevd en spontanabort rundt uke 9-10 her? Hvor lenge blødde dere? Tok det lang tid før neste eggløsning og mensen kom? Kom alt ut av seg selv, eller måtte dere på utskraping? Begynte å blø fredag (9+4), og det var masse (klumper og..). Så avtok det litt for et par dager, men i dag har jeg blødd noe voldsomt :s Vil gjerne høre andres erfaringer. Har ikke fått kommet meg til lege etter klumpene kom ut.. Var tidlig fredag, men siden blodet var flytende sa han at jeg ikke skulle bekymre meg så mye siden jeg har en blodansamling på livmoren.Anonymous poster hash: 1856b...f99 Akurat slik var det med meg og. Og alt kom ut. Anonymous poster hash: 6a6ea...0b8
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #7 Skrevet 18. november 2013 Mistet to ganger i uke 9. Blødde ca 2 uker. Fikk mensen etter 5 uker begge gangene. Første mens var da svært kraftig. Anonymous poster hash: ff2e2...7c8
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #8 Skrevet 18. november 2013 Har mistet i uke 9-10 tre ganger. Første gang blødde jeg i to uker, men endte likevel opp med utskraping da ikke alt hadde kommet ut. Andre gang fossblødde jeg masse, klumper og elendighet, i fem timer. Småblødde deretter i to uker. Sist var det en MA, så da mått jeg ha utskraping igjen. Fikk mensen etter fire uker alle gangene. Altså fire uker etter at jeg sluttet å blø. Anonymous poster hash: 2f03c...d00
Anonym bruker Skrevet 18. november 2013 #9 Skrevet 18. november 2013 Takker for alle svar. Anonymous poster hash: 1856b...f99
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #10 Skrevet 19. november 2013 Dytter i håp om flere erfaringer. Anonymous poster hash: 1856b...f99
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #11 Skrevet 19. november 2013 Mistet en gang i uke 10, blødde en uke. I motsetning til sa jeg mistet i uke 8 og blødde i tre uker. Men hvis det er mye over lengre tid, så ta kontakt med lege. Trist at du mistet:-(. Ikke god følelse. Men jo, fikk tilbake mensen neste måned allerede:-). Og måneden etter satt spira. Anonymous poster hash: 45097...b2c
Helene7 Skrevet 19. november 2013 #12 Skrevet 19. november 2013 Mistet u uke 9. Det var en MA så gjennomgikk en medikamentell abort. Blødde i en uke- ti dager. Ble gravid før jeg fikk mensen tilbake og er nå 24 uker.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2013 #13 Skrevet 19. november 2013 Ja, er dessverre ganske sikker :/ Har blødd enorme mengder (med masse klumper) siden fredag. :/ Verre en mensen.. Anonymous poster hash: 1856b...f99 Hvis du har blødd enorme mengder, ville jeg absolutt fått sjekket om alt har kommet ut. Jeg ventet selv for lenge med å oppsøke lege da jeg mistet, blødde masse og endte opp med stort blodtap som jeg brukte tre måneder på å komme meg etter. Eggløsning kom igjen etter to uker, men jeg var ikke i form til å prøve igjen før etter fire. Da gikk det på andre forsøk :-) Anonymous poster hash: f4fca...f96
Stella&My+2 Skrevet 19. november 2013 #14 Skrevet 19. november 2013 Samboeren min fossblødde (mye mer enn vanlig mensen) fra uke 7 til 14 grunnet et hematon inne i livmoren,- både klumpete, rødt og brunt. Datteren vår er 16 mnd i dag:) Iom at du har sett et bankende hjerte dager før, ville jeg ikke tatt sorgene på forskudd, men bestill en privat UL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå