Gå til innhold

Søsteren min er gravid og jeg er så spent, at jeg ikke klarer å vente. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Terminen er i disse dager, og jeg er så spent. Føler meg nesten mer spent enn henne jo :P (jeg vet at jeg ikke er det altså ;)) Er det normalt å glede seg ut av en annen verden når det ikke er en selv som er gravid en gang? Jeg har skolebarn selv, så lenge siden jeg hadde baby :)

Hvor spente var dere da deres søsken skulle ha barn?

Anonymous poster hash: 4cc46...964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg er kanskje litt lik deg. Har en søster nå der "alt" er klart for å få baby, de jobber begge, fast boplass osv. Søsteren min føler seg ikke helt klar, men jeg er jammen meg ta klar for å bli tante og DET legger jeg ikke skjul på. Jeg maser i ett sett :P

Anonymous poster hash: 5b513...5ef
Skrevet

Jeg har ikke blitt tante til noen ennå, og gleder meg vanvittig mye til søsteren min blir gravid! Da hun fortalte at hun og kjæresten tenker på barn i løpet av nesteår ble jeg nesten på gråten :) Gleder meg sånn!

Anonymous poster hash: 91961...437

Skrevet

Jeg var helt i hundre da venninna mi lå på føden, gledet meg så til at jenta hennes skulle komme til verden :)

Kommer nok til å glede meg enda mer når søstra mi eller svigerinna mi skal ha barn. Men håper virkelig ikke det skjer noe der før mange, mange år :)

Skrevet

Ja, var kjempestas da søster'n skulle ha sine barn og når termin nærmet seg var jeg så spent at det halve kunne vært nok... Og da jeg fikk melding om at de hadde ankommet føden, ja da var jeg så spent at jeg nesten gikk rundt meg selv :P

Skrevet

Hehe, jeg er kanskje litt lik deg. Har en søster nå der "alt" er klart for å få baby, de jobber begge, fast boplass osv. Søsteren min føler seg ikke helt klar, men jeg er jammen meg ta klar for å bli tante og DET legger jeg ikke skjul på. Jeg maser i ett sett :P

Anonymous poster hash: 5b513...5ef

Har du tenkt på at kanskje de prøver men ikke får det til og bare sier at de ikke er klar fordi de ikke vil si til

noen at de prøver og hver gang du maser så vrenger det seg i magen hennes fordi hun ikke blir gravid...?

Skrevet

Ja, var kjempestas da søster'n skulle ha sine barn og når termin nærmet seg var jeg så spent at det halve kunne vært nok... Og da jeg fikk melding om at de hadde ankommet føden, ja da var jeg så spent at jeg nesten gikk rundt meg selv :P

Så utrolig koselig :-)

Anonymous poster hash: 6eae9...a14

Skrevet

Ja, jeg bodde ikke i samme by som henne. Reiste hver gang det var tegn på noe, jeg klarte ikke å holde meg hjemme. Ble litt dyrt i lengden. Var familiens første barn så vi alle gledet oss noe enormt. Verdt det når jenta kom 💕 jeg gråt og gråt av glede. Var ikke like stort når hun fikk barn nr. 2 :P

Anonymous poster hash: 5150d...6cb

Skrevet

Jeg var mer stressa når min søster var gravid enn når jeg selv var gravid. Når jeg hentet hunden deres natten de dro på sykehuset først gang var jeg helt på tuppa. Jeg følte nesten jeg var midt i fødsel selv, mamma hadde det på samme måte. Vi satt oppe og skravlt den natta siden ingen av oss fikk sove. Heldigvis hadde hun en rask fødsel.

De andre gangene var det også spennende, men ikke helt samme. Da passet jeg ungene hennes, så fikk jo litt annet å tenke på.

Nå er første barnebarn på vei, kjenner jeg begynner å grue meg allerede til tiden er inne for fødsel. Jeg blir bare bonusbestemor, så det er ikke mitt barn engang. Aldri bodd i samme hus, men det har vist ingenting å si for følelsene.

Anonymous poster hash: 40434...1b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...